Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad ska man titta på för märken och vad ska man anse är ett bra pris??? Ska ha den till att föra in beställningar och ska alltså...
Svar
19
· Visningar
1 447
Senast: Basilika
·
L
IT & mobiler Just nu så har jag min brors dator och när jag t ex ska kolla på nåns bild här inne så blir dem jättemörka! Samma bild som är jättemörk...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: BeastieBabe
·
S
IT & mobiler Varför går det inte att kopiera en del av ett foto och klistra in på en ny sida, och sen använda den som jpg fil? Jg har en bild som jag...
Svar
10
· Visningar
1 159
Senast: Osäker_
·
L
IT & mobiler har för mig att det fanns en tråd men hittar den inte. Nåja här är en bild på hur mitt skrivbord ser ut just nu...
2
Svar
29
· Visningar
2 749
Senast: moiran
·
P
IT & mobiler Finns det några bra SVENSKA sidor att lägga ut bilder på gratis, som man dessutom kan direktlänka till en viss bild utan att hela...
Svar
10
· Visningar
831
M
IT & mobiler Jag måste ju då erkänna hur dum jag är.. Jag har ju liksom aldrig hajat detta med att lägga upp bilder o sånt, men nu har jag ju kommit...
Svar
9
· Visningar
808
Senast: marielen
·
P
IT & mobiler Alltså...nu avslöjar jag min okunnighet. Jag får dagligen filer hemskickade med ändelsen .pps. Sedan ringer polarna och gastar : -...
Svar
9
· Visningar
8 691
Senast: Prakas
·
B
IT & mobiler Har ju köpt mej en fin liten videokamera, en panasonic NV-GS 17..jättekul..men nu skulle jag vilja lägga in det på min dator..dels för...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: blissare
·
IT & mobiler Vad väger eran dator? och vad väger dom i allmänhet idag ungefär? :bump:
Svar
8
· Visningar
4 487
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Något konstigt har hänt med min dator. Jag kan inte längre lägga ut trådar och svara i trådar på avelsforumet. Vad har hänt? Har jag...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: maria_b
·
T
IT & mobiler Om någon försöker "komma in" på ens data och man har deras ip-nr vart ska man anmäla detta till då?? För det är väl olagligt?
Svar
3
· Visningar
819
Senast: fredde
·
IT & mobiler Någon som vet en sida där man kan skapa sin egen virtuella bild av sig? Genom att skriva in sin längd, vikt osv så skapas en bild av hur...
Svar
4
· Visningar
1 748
Senast: Phorsytia
·
S
IT & mobiler Jag letar efter en hemsida jag var inne på för ett tag sen, men hittar inte den i listan.. Jag vet att man kan rtycka på några tangenter...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Smulu
·
H
IT & mobiler Hemma idag o slappar. Googlat lite och insett vilken djungel det är! Har ni några favoritsidor, roliga spel?
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: månsken
·
IT & mobiler Använder firefox och WinXP. Norton antivirus och brandvägg. Nu har det börjat dyka upp massa jobbiga flikar, som popups fast i en ny...
Svar
14
· Visningar
1 290
Senast: jos
·
IT & mobiler :D :D Datormusen då ;) Hjulet har slutat fungera! Hur fixar jag det, någon som vet? Går det? Den här "ploppen" som skall ner, åker...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: moiran
·
E
IT & mobiler Jag har en hemsida som jag har gjort i Frontpage, har just lagt upp den genom detsamma. Har alltid funkat förut, men nu kan jag inte se...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Egonson
·
R
IT & mobiler För er som nu funderat att köpa en lite dyrare digitalkamera, alltså en digital sådan, så rekommenderar jag er att läsa senaste numret...
Svar
19
· Visningar
1 414
Senast: Sannesus
·
V
IT & mobiler Jag har gjort en sida åt mig själv och en åt min pappa, bägge två i publisher. Om jag söker på mitt namn i en sökmotor så kommer min...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: villi
·
IT & mobiler Nu har dator helsiket slutat att uppdatera sig. Så när jag byter sida på buke så måste jag uppdatera hela tiden!!!!!! Jag har kryssat i...
Svar
7
· Visningar
776
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp