Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag får detta felmeddelande när jag ska registrera mig: ERROR: Error: We regret we are not currently accepting uploads from your...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: Terja
·
A
IT & mobiler De adresser som finns sparade i adressfältet: är det sådana som man själv skrivit in eller kan det poppa upp sidor som man hamnar på...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: Gnist
·
G
IT & mobiler Hur gör man en länk i HTML egentligen?
Svar
4
· Visningar
681
Senast: Graendal
·
D
IT & mobiler Kan ingen tips om sidor där det finns roliga spel? Som Pacman var så längesen man spela det.. Har väldigt tråkigt..:cry:
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Lanejja
·
IT & mobiler Ang. msn. Innan när vi laddat ner nyare versionen (eller vad man ska kalla det) av msn får man ju alltid frågan om man vill spara sina...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: nexxa
·
L
IT & mobiler eller bilder på datorn. Jag vet hur man får dem dolda, men hur hittar man ett dolt dokument egentligen? :angel:
Svar
2
· Visningar
1 304
Senast: Elftor
·
R
IT & mobiler Jag är urdålig på datorer så nu behöver jag hjälp från början till slut! MYCKET enkelt förklarat och inga svåra datorord....:crazy: Så...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: reykurboy
·
IT & mobiler Är det någon fler som har problem med Hotmailen på em/kvällarna? Den låser sig, det går inte att komma in i inboxen, osv. Händer oftast...
Svar
2
· Visningar
729
G
IT & mobiler Vilka möjligheter finns idag att ladda ned musik på laglig väg till en billig penning? Hur fungerar det? Berätta för en okunnig och...
Svar
4
· Visningar
1 457
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler Jag har några filmer som min kompis tog med sin mobilkamera, men de går inte att spela upp i windows movie maker (eller media player)...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Laban
·
IT & mobiler Vad för program man behöver för att öppna en .dat fil??
Svar
6
· Visningar
1 856
Senast: Rockriddaren
·
J
IT & mobiler Hej! Hm, jag har ett litet problem som jag hoppas att någon här kan hjälpa mig med. Vad gör man för fel när den skivan som man...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: just-me
·
S
IT & mobiler Finns det något annat ställe som man kan ladda upp filmer på förutom Putfile?
Svar
3
· Visningar
732
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Skulle ni vilja vara så vänliga och hjälpa mig med att "vända" på den här bilden så att hundens nos pekar åt motsatt håll...
Svar
11
· Visningar
852
Senast: R8n
·
IT & mobiler Jag håller på att lägga upp en ny sida men har stött på ett konstigt problem. Vissa bilder jag vill lägga upp funkar knappt att ladda...
Svar
6
· Visningar
765
M
IT & mobiler Hoppas att det finns någon här som kan hjälpa mej. Det är så här att jag har många filer (en tidning) som jag ska göra till Pdf och nu...
Svar
2
· Visningar
640
IT & mobiler Köpte på ICA och jag får inte ens drivrutinerna att fungera! Någon som har en sådan och fått igång det? Windows XP har jag...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Ibland läser jag att människor har tagit kort ifrån filmer. Hur fasen gör man det? Alltså typ att man stannar filmen och vadå...
Svar
6
· Visningar
725
Senast: fragansia
·
L
  • Låst
IT & mobiler Vet inte riktigt var denna tråden ska ligga men jag tror detta blir bra:p I alla fall hur gör man så ens bilder blir små men när man...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Cheeserica
·
C
IT & mobiler Vill ut till försäljning på nätet. Hur gör jag enklast? Kategoriserar Förminskar och gör Thumbs? Håller dem stora och...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Rockriddaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp