Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
IT & mobiler Sådärja, nu behöver inte chefen fatta att du okynnessurfar på arbetstid längre: Länk till hela artikeln HÄR.
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Bisquit
·
IT & mobiler Hur får man över bilder från Paintshop till nätet? Har provat att posta, spara som gif/jpg m.m. men när den väl kommer till mejlen så...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hur har dom tänkt att man skall klara dressyen i det spelet???? :confused: Jag sitter hemma med öroninflammation & har rotat fram...
Svar
8
· Visningar
5 321
Senast: Spirit
·
IT & mobiler Ja, hur gör man när man bara har mp3 på datorn men vill bränna en skiva som går att spela i en vanlig stereo som inte tar emot mp3...
Svar
14
· Visningar
1 122
Senast: Laban
·
  • Låst
IT & mobiler Jag skulle nyss bli medlem på Pixbox.se men det gick inte. Det stog att min epost redan andvänds.. :crazy: Jag har aldrig vart medlem...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: sky_fly
·
IT & mobiler Attans! Satte mig vid en kollegas dator och øppnade min mail. Efter att ha skrivit in løsenordet råkade jag trycka førbi dialogrutan...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Stalker
·
IT & mobiler För att ta bort alla "länkadresser" uppe i sökrutan? De va såhär att jag skulle in på en kompis hemsida och skrev .com...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: EmzaPemza
·
V
  • Låst
IT & mobiler Har de tagit bort fotogalleriet.se? När jag försöker gå in så kommer det fram pixbox.nånting? Det får dom inte ha gjort då är alla...
Svar
10
· Visningar
821
Senast: BeastieBabe
·
E
IT & mobiler Min bärbara dator kan inte starta Windows och har antagligen fått någon slags hårddiskkrash. När jag pratade med supporten sa de att för...
Svar
10
· Visningar
1 294
Senast: emmath
·
S
IT & mobiler Jag laddade hem ett adaware som är gratis...tills man har kört det och alla filer kommer upp (4911st :eek: ) och man ska ta bort...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Så vissa av oss har problem i dag, i går och i förrgår. Jag har varit och kan komma att fortsätta vara mycket sporadisk på nätet av...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Zaga
·
R
IT & mobiler tänkte lägga in bilder från en diskett men nu är floppy enheten inte längre synlig, utan det som finns är bara DVD och CDROM. Hur...
Svar
9
· Visningar
1 509
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler Jag håller på och lägger upp en My Space sida och undrar om nån som känner till den vet hur jag ska göra för att lägga in en egen...
Svar
5
· Visningar
857
C
IT & mobiler Hur brett är ett foto i pixlar som ska passa in i ett fotoalbum?
Svar
3
· Visningar
7 309
Senast: sarma
·
IT & mobiler ar det nagon som vet hur man kan pa enkelt ( :confused: ) satt konvertera en 3gp fil till avi eller mpeg? har kollat typ overallt men...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Hur gör jag för att ta bort allt i fältet som man har sökt på, på internet?
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Royal_724
·
IT & mobiler Har hittat en underbar sida med massor av videor till låtar på 80-talet. Men datorn pausar hela tiden, alltså stannar videon och tänker...
Svar
15
· Visningar
860
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Min älskling (hunden) puttade ner min bärbara dator från bordet så den landade på golvet. Locket ihop och avstängt - så inget har gått...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Ngn Som Har lust Att hjälpa en Förvirrad Unge att lära sig hur Man gör en Gratis hemsida Exempelvis på freewebs? Problemet är att jag...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: flugskit
·
IT & mobiler www.nyckelryttarna.com Har försökt med både explorer och mozilla
Svar
2
· Visningar
740
Senast: fejko