Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Funderar fortfarande på mitt blivande nya kök och tror jag vill ha halvpanel på väggarna - liksom det är nu. Nu går köket i blått med...
Svar
3
· Visningar
595
Senast: tott
·
Hemmet ska nu måla min fula sletna furutrappa inne i huset. Gjorde ett försök att slipa bort lacken, tog flera timmar att få bort det på ETT...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: vindvissla
·
Hemmet Har ett världsligt inredningsproblem och tar gärna emot tips och synpunkter: Till min gamla mossgröna sammetssoffa (Knole-typ med...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 057
Senast: Monstermom
·
Hemmet Fin eller hur:) men hur brandfarliga är dessa egentligen? funderar starkt på att göra en egen men jag är inte så sugen på att elda upp...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Efwa
·
Hemmet Vad har alla här för badrumshyllor i duschutrymmet? Jag flyttar till pojkvännen snart och han har ingen?! Så ska införskaffa en tänkte...
2
Svar
20
· Visningar
7 156
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Min lägenhet har en helt fantastisk hall utan vägguttag, dessutom är den mörk och utan fönster. :banghead: Jag hade velat ha någon...
Svar
14
· Visningar
848
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jag har googlat och googlat för att få veta vad det är för slags mockaskedar i silver som jag har, utan resultat. De späda skedarna har...
Svar
18
· Visningar
2 629
Senast: tanten
·
Hemmet Ska måla om hemma. Vi har använt Rustas egna vita i ett rum vi fick panikmåla vid inflytt för rummet var i en så äcklig grön färg att...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: Emuliiaa
·
Hemmet Funderar vidare på mitt blivande nya kök... Funderar på att ha tapet med glasskiva på väggen bakom diskbänken. Vad har ni...
Svar
15
· Visningar
6 312
Senast: turbofling
·
Hemmet Hur mycket för-arbete behövs för att måla en sen tidigare tapetserad vägg? Är det mindre för-arbete för att kunna tapetsera? Huset vi...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: susanne
·
Hemmet Vad säger ni om programmet Stoppa tjuven? Jag är kluven. Det är jättebra att man får alla dessa tips på hur man försvårar och avskräcker...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: labb
·
Hemmet Någon som vet ifall man kan frysa pâte à choux:er. Alltså endast utan fyllning? /Lizzie
Svar
2
· Visningar
601
Senast: lizzie
·
Hemmet Kollar lite på fritidshus. Det står att där är naturtomt, men då är frågan: får man ha häst där? Får man ha vilka djur som helst på sin...
Svar
5
· Visningar
5 122
Hemmet Snart så ska vi bestämma vilket kök vi ska ha hemma och vi kan inte riktigt komma överens om vart vi ska handla det. Jag är inne på...
Svar
16
· Visningar
1 258
Senast: McFlurry
·
Hemmet Vi har jättemycket filtar hemma i varierande storlekar. Den största har jag som överkast till min dubbelsäng ibland. Men behöver någon...
Svar
15
· Visningar
2 202
Senast: Mirre
·
Hemmet Vilka här har byggt hus och vilka beställde ni husmodellen av? :) Sitter med en tomt på 2000 kvm med i mina ögon toppenläge i stan. Får...
Svar
9
· Visningar
1 985
Senast: anna_panna
·
Hemmet http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6081939# Att oförbrända partiklar vid vedeldning är ett miljöproblem har...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: dobbis
·
Hemmet Hade en tråd som berörde detta ämne här i somras, men känner att jag behöver starta en ny och få lite ny input. Jag och min make hyr...
2
Svar
29
· Visningar
2 920
Senast: ztsu
·
Hemmet Då tidigare ägare valt temat blått i köket,och har gjort en riktig budget-renovering,så undrar jag om det finns nån färg som man kan...
Svar
17
· Visningar
7 098

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård

Omröstningar