aprilmaj
Trådstartare
Va?! Det ska jag tala om för soffan! Då kanske det blir annat ljud i skällan...Jag tror att bilden ljuger, det är sammet, så det borde den gilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va?! Det ska jag tala om för soffan! Då kanske det blir annat ljud i skällan...Jag tror att bilden ljuger, det är sammet, så det borde den gilla.
Jag missade ettan... Trodde den kostade 250 kr och tyckte det var dyrt. Så pass koll har jag på kuddpriser - eller inte.I mina ögon hade det funkat jättebra, jag vill ha harmoni och inte wild & crazy. Men det var ju ett hyggligt bra pris för kuddvar....
Jag missade ettan... Trodde den kostade 250 kr och tyckte det var dyrt. Så pass koll har jag på kuddpriser - eller inte.
Nej, då kan jag nog inte med att handla. Även om jag vill gynna designer/konstskapare så känns det inte rätt att betala över 1000 kr för en kudde. Å andra sidan köpte jag soffan för en spottstyver på auktion. Det skulle väl möjligtvis kunna motivera dyra kuddar, men... näe...
Skit också De var ju underbara.
Inled mig icke i frestelse!Skit i priset! Kudden var jättefin. Ibland får man köpa onödigt dyra saker.
Inled mig icke i frestelse!
Edit: Kanske ska kolla om de säljer tyget som metervara... Det kanske blir billigare, så kan jag sy kuddarna själv.
Undrar om jag har hittat det. Underbart vackert sammetstyg, mossa i närbild (Ulrika Krynitz). Frågan är bara om det blir för mycket likadant - vad tror ni?
Gick inte att klistra in bild, så...http://www.urnaturdesign.se/kuddar/
Nä, nu får ni sluta! Ni ska hålla med och säga att det är skamligt att ens tänka tanken att betala så mycket för två PRYDNADSkuddar. Huta åt mig att jag borde skämmasDe är så himla fina! Jag säger också köp
För du kan gå själv?Inled mig icke i frestelse!
Nä, nu får ni sluta! Ni ska hålla med och säga att det är skamligt att ens tänka tanken att betala så mycket för två PRYDNADSkuddar. Huta åt mig att jag borde skämmas
Tyget kostade nästan 2000 kr/metern, så det blir inte mycket billigare.
Nä, nu får ni sluta! Ni ska hålla med och säga att det är skamligt att ens tänka tanken att betala så mycket för två PRYDNADSkuddar. Huta åt mig att jag borde skämmas
Gaaah! Medberoende möjligggörare där!Men köp en kudde då.
Tyget kostade nästan 2000 kr/metern, så det blir inte mycket billigare.
Och ja! Jag kan gå själv. Alldeles för lätt. Det är därför ni ska inta en uppfostrande hållning, gärna med inslag av skam och skuld så att det blir riktigt jobbigt för mig. Hör sen!
Skäms på dig som inte vill göra din soffa glad!Tyget kostade nästan 2000 kr/metern, så det blir inte mycket billigare.
Och ja! Jag kan gå själv. Alldeles för lätt. Det är därför ni ska inta en uppfostrande hållning, gärna med inslag av skam och skuld så att det blir riktigt jobbigt för mig. Hör sen!
Gaaah! Medberoende möjligggörare där!
De har manettyg åt det blå hållet... passar säkert din soffaTänker jag inte göra! (Eftersom jag själv tittat på de där sabla kuddarna i snart två års tid och min ljust blågröna sammetssoffa har fel färg! )
Se det som att du gör en god gärning genom att tröstshoppa åt mig..