Vilka kuddar passar?

Vad bra hjälp jag har fått, tack alla! Fick flera nya idéer att testa och det första blir nog att hitta tätmönstrade sammetskuddar. Undrar om t ex något av Josef Frank-mönstren finns i sammet? Eller Stieg Lindberg kanske.

I mina ögon hade det funkat jättebra, jag vill ha harmoni och inte wild & crazy. Men det var ju ett hyggligt bra pris för kuddvar.... ;)
:eek: Jag missade ettan... Trodde den kostade 250 kr och tyckte det var dyrt. Så pass koll har jag på kuddpriser - eller inte.

Nej, då kan jag nog inte med att handla. Även om jag vill gynna designer/konstskapare så känns det inte rätt att betala över 1000 kr för en kudde. Å andra sidan köpte jag soffan för en spottstyver på auktion. Det skulle väl möjligtvis kunna motivera dyra kuddar, men... näe...

Skit också :( De var ju underbara.

:eek: Jag missade ettan... Trodde den kostade 250 kr och tyckte det var dyrt. Så pass koll har jag på kuddpriser - eller inte.

Nej, då kan jag nog inte med att handla. Även om jag vill gynna designer/konstskapare så känns det inte rätt att betala över 1000 kr för en kudde. Å andra sidan köpte jag soffan för en spottstyver på auktion. Det skulle väl möjligtvis kunna motivera dyra kuddar, men... näe...

Skit också :( De var ju underbara.

Skit i priset! Kudden var jättefin. :) Ibland får man köpa onödigt dyra saker.

Nä, nu får ni sluta! Ni ska hålla med och säga att det är skamligt att ens tänka tanken att betala så mycket för två PRYDNADSkuddar. Huta åt mig att jag borde skämmas :up:

Tänker jag inte göra! (Eftersom jag själv tittat på de där sabla kuddarna i snart två års tid och min ljust blågröna sammetssoffa har fel färg! :cry: )
Se det som att du gör en god gärning genom att tröstshoppa åt mig.. :D

För du kan gå själv? ;)

Köp tyget vetja, sen kan du joina @Monstermom i symaskinstråden! :idea: :laugh:
Tyget kostade nästan 2000 kr/metern, så det blir inte mycket billigare.

Och ja! Jag kan gå själv. Alldeles för lätt. :o Det är därför ni ska inta en uppfostrande hållning, gärna med inslag av skam och skuld så att det blir riktigt jobbigt för mig. Hör sen!

Och ja! Jag kan gå själv. Alldeles för lätt. :o Det är därför ni ska inta en uppfostrande hållning, gärna med inslag av skam och skuld så att det blir riktigt jobbigt för mig. Hör sen!

Letar lite alternativ dårå..
För ljusa kanske?
37296.jpeg

25177.jpg

ccdg0286.jpg

Skäms på dig som inte vill göra din soffa glad! :rage:
"Bara" för att du köpte den för en spottstyver, är den inte då värd att få känna sig speciell, utvald, älskad och önskad? :cry: Ska den stå där och känna sig hopplös, omöjlig och inte värd ett par vackra kuddar, när den så tydligt gjort allt för att visa dig vad den önskar mer än något annat? O_o

Jag kommer osökt in på Pyttelitens bön ...

På min sits skall jag dig bära
i galopp - på TV-titt.
Men tillbaks till stallet, kära,
låt mig då få gå i skritt.

..............

Jag vill leva för dig bara,
om min bön du nu förstår.
Då skall jag för alltid vara
din bästa vän i många år. :cry::cry::cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 576
Senast: iNTOHiMO
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 487
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 907
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka