Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Övernattningsgästerna står här och vill ha sitt morgonkaffe, och jag också för den delen. Eftersom bryggaren började puttra betänkligt...
2
Svar
20
· Visningar
10 402
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Kära buke, jag behöver era bästa lakantips nu när det är dags att köpa lite nya! Jag är uppväxt med sådana där vanliga enkla lakan som...
2
Svar
25
· Visningar
6 032
Senast: Tjôta
·
Hemmet Ja, jag är på jakt efter soffgrupp nu till mitt uterum. Och jag tänker även hur jag ska gå tillväga att inreda. Så jag skulle gärna se...
Svar
0
· Visningar
359
Hemmet Är det någon mer här som stött på fenomenet och vet vad som kan göras åt det? Är sambos kläder som blir så ibland, har sköljmedel men...
2
Svar
22
· Visningar
3 705
Senast: Tjôta
·
Hemmet Är det någon som använder en riskokare hemma? Bränner den vid riset på botten? Fast vi noga följer instruktionerna till punkt och...
2
Svar
22
· Visningar
10 580
Senast: Tora
·
Hemmet Sla ta bilder och mäta i morgon men tills dess undrar jag hur era hallar ser ut och hur ni löst det. Två vuxna, med skor och...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Luff
·
Hemmet Vi tänkte byta fönster på vårt 70-talshus nu innan man försämrar ROT-systemet. Ni som bytt fönster på era hus. Vilken firma anlitade...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: Laa
·
Hemmet Köpte en Immeln badrumshylla nu i veckan på Ikea. Skulle sätta upp den idag när jag skurat upp kakelväggarna - den fäster inte...
2
Svar
25
· Visningar
8 893
Senast: eve91
·
Hemmet Jag och sambon köpte ett hus i maj 2014, inflyttning september -14. Säljaren sålde för att hans son inte ville köpa huset som de kommit...
Svar
15
· Visningar
1 434
Senast: Ava22
·
Hemmet Jag ska sy en gardinkappa och har fastnat lite för det här tyget: Tyvärr är det ju bara 150 cm brett och mitt fönster över två meter...
Svar
6
· Visningar
1 638
Senast: aiquen
·
Hemmet Om man vill bygga ett litet hus, men inte så litet som ett Atterfallshus, vad finns det för färdiga modeller att snegla på? Hittar inget...
Svar
11
· Visningar
2 130
Senast: fred
·
Hemmet Jag har egentligen varit väldigt oförtjust i plastgolv men verkar som om vi kommer behöva ha det i vårt vardagsrum. Men vet någon hur...
Svar
7
· Visningar
1 226
Hemmet Jag och min sambo har tänkt köpa 2 mindre fritidshus för att hyra ut veckovis under sommaren, men även mellan september - april till...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Smulu
·
Hemmet I framtiden skulle jag vilja bygga mitt egna hem, vara med och bestämma, rita upp skisser, ja vara med och bestämma allt från material...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: JosefineLi
·
Hemmet Behöver ha nåt som täcker halvvägg i hallen, dels för att den tidigare väggen är så förstörd, dels för att det inte kommer funka att...
Svar
10
· Visningar
1 451
Senast: Gabbi
·
Hemmet Jag köpte bord och stolar på Blocket som jag släpade hem igår, men märkte idag i dagsljuset att bordet är vitt och stolarna är benvita...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Singoalla
·
Hemmet När jag flyttade in i min lägenhet så satte jag upp kakeldekor från Lagerhaus. Nu i dagarna tog jag bort den, eller försökte iallafall...
Svar
3
· Visningar
7 336
Senast: aiquen
·
Hemmet Ni som har mycket kalk i vattnet, hur gör ni när ni städar? Jag tänker främst på diskbänken och i duschen (kaklad). Finns det något...
Svar
12
· Visningar
1 341
Senast: aprilmaj
·
Hemmet Hur är en latexmadrass? Blir det svettigt? Är den mjuk? Funderar på vilken skillnad det är på en latexmadrass och en madrass i typ...
Svar
8
· Visningar
21 155
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Min kära hund lyckades bädda ner sig mellan bäddmadrasserna lär hon löpte så det har kommit blod på själva madrassen. Är några ganska...
Svar
7
· Visningar
12 422
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix