Sugproppar - fäste?!

Jag köpte en Immeln för typ ett år sedan och hade precis samma problem.
Med mitt obefintliga tålamod slutade det med att jag blev förbannad och limmade upp den med kontaktlim (på sugpropparna...) innan snilleblixten slog mig när jag köpte ytterligare en och bestämde mig för att åtminstone ge det ett försök att få upp den utan att limma... Det gick väldigt mycket bättre efter avlägsnandet av de vita grejerna. Och så blir det väldigt mycket mindre gula limfläckar på kaklet också...

Fast nu när jag har två föredrar jag faktiskt ändå den limmade, den är mycket roligare och gör mig lite full i skratt varje gång jag duschar :D

Den här tråden räddade precis min badrumshylla av samma modell! Jag vill minnas att jag läste bruksanvisningen mycket noga, och jag vill även minnas att det inte framgick att de vita plupparna ska bort....
Just nu står den på golvet i duschen, men nu kanske den äntligen får komma upp på väggen! Och förhoppningsvis sitter den kvar nu också :D

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?