Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte jag heller vad det gällde hus innan jag flyttade ut på landet och det kan ju inte bli värre än att det går åt h*lvete eller?Tyvärr är vi inte särskilt händiga så det kommer vara hantverkare som får göra allt.
Om pelletspannan brinner bakåt så måste det vara nåt rejält fel på den, jag har en pelletskamin som jag fick gratis och reparerade elektroniken på för 175 spänn för 3 år sen och inte ett krångel eller driftstopp sen dess.
(Ni vill väl bli av med gamla pelletspannan gratis förstår jag,,,,,,,)
Synd att jag bor för långt bort annars hade jag tagit en titt på pannan, det kan vara ett konstruktionsfel eller ett montagefel som ställer till det. Bakbrand är ju annars vissa flisanläggningars "specialitet" av äldre datum. I en rätt konstruerad och monterad brännare av vilket slag det än må vara kan det aldrig inträffa.Det är helt uppenbart något seriöst fel på pannan, för hon har bytt fläkten och kretskortet och några andra delar också. De har varit ute från Baxi två gånger (och enligt dem skall det här inte kunna hända som hänt oss), rörmokare har varit ute, osv. Vilken normal människa som helst hade bytt ut den för längesedan (den har tydligen krånglat tidigare säsonger också), men inte snåltanten. Kortsiktiga lösningar är hennes melodi.