Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu är det en ciruklationspump som är grubbleriet. Varning - långt. Mitt värmesystem läcker vatten. Det är en övertrycksventil som inte...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: BobberiBoo
·
Hemmet Vad tror ni man kan ta för denna? 140cm Ikea-säng med stomme, huvudgavel, resårbotten och två bäddmadrasser. Nypris strax över 5000:-...
Svar
13
· Visningar
5 044
Hemmet Jag skulle behöva lite hjälp och inspiration gällande tapeter till kök och vardagsrum i ett gammalt torp i Småland, och vad gör man om...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
16 905
Senast: Chili
·
Hemmet Hej alla, I min o pv:s nuvarande lägenhet är köket ett riktigt enmans-kök tycker vi, dvs det är bara bänk-yta på ena sidan, där spis...
Svar
18
· Visningar
2 879
Senast: susanne
·
Hemmet Ska ju hyra hus äntligen om allt går i lås, men dnna gång har jag bra referenser på hv. Där finns en kamin att elda med, men hur mycket...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: ameo
·
Hemmet Vill göra lite mysigt i dotterns alkov hennes rum och har fått tag på vitt fint tyg som jag tänkte fästa i taket, lite böljande så där...
Svar
10
· Visningar
15 251
Senast: Buck
·
Hemmet Vad har ni för några lampor i era badrum? Behöver lite hjälp med idéer. Vill ha en "snyggare" lampa och en över handfatet med bra ljus...
Svar
4
· Visningar
627
Senast: VLMF
·
Hemmet I beskrivningen av en villa står uppvärmningen som "El. Luftburen värme". Vad är det?!
Svar
7
· Visningar
706
Senast: Sandra78
·
Hemmet Det är så färglöst och tråkigt hemma hos mig, vill göra om och få in en massa färg istället. Så tyckte att det behövdes en...
Svar
3
· Visningar
1 390
Senast: Blueberry
·
Hemmet Vilken eller vilka färger matchar lila och svagt rödaktigt silver. Jag är så dålig på färger :(
Svar
17
· Visningar
825
Senast: hastflicka
·
Hemmet Är det någon som vet vart man kan hitta gråa sängbord? Letar för fullt men hittar inget snyggt någonstans :/ inte för klumpigt! :)
Svar
1
· Visningar
495
Senast: Askur
·
A
Hemmet Jag lovade ju i ett svagt ögonblick att posta bilder på förvandlingen. Tid har det tagit för är inte kroppen okej så måste det få ta tid...
2
Svar
23
· Visningar
3 484
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Finns det någon här som nyligen bytt ut sitt enskilda avlopp eller som är på gång med att göra det? Jag skulle helst ansluta till...
2
Svar
36
· Visningar
2 580
Senast: Chili
·
Hemmet Jag hyr ett litet hus med en källare under och under den kalla årstiden vill mössen gärna komma in. Tidigare hade jag ett hål i golvet...
Svar
6
· Visningar
1 575
Senast: Blueberry
·
Hemmet Ska fräscha upp lite i ett rum med nya gardiner och stänger. Men hur vet man hur tjock stång man ska ha? Är det bara en fråga om tycke...
Svar
1
· Visningar
589
Senast: Sorbe
·
Hemmet Hjälp! Dags att gå på första husvisningen... Men hur går det till? Vi ska gå på en öppen visning som är mellan 17-18. Måste man vara där...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: MM
·
Hemmet jag har just lärt mig köra tvättstugans mastodont mangel... Den är en rejäl kallmangel. En mycket trevlig dam som tog sig tid att visa...
Svar
5
· Visningar
1 619
Senast: Winni
·
Hemmet Sonen kissade på mattan och i soffan. Hur får jag rent det? Potatismjöl funkar ju men jag har inget hemma. Funkar det med vetemjöl...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag är mitt i beställning av nya köksskåp. Nu vill de veta hur jag ska placera kolfilterfläkten - dessa livets stora frågor... Ska den...
Svar
10
· Visningar
7 900
Senast: MiniLi
·
Hemmet Bara jag som inte hittat en eller har vi ingen? Sitter och ska göra om lägenheten men vore kul med en tråd där man kan dela tips...
2
Svar
22
· Visningar
1 956

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • DIY hästvård
  • Annonsera mera VII