Inredningstråd?

Jag tänkte visserligen starta en alldeles egen tråd om mitt hus sen men jag kan inte hålla mig så jag slänger in en fråga här.
Skall flytta till en pyttestuga med ett rum och kokvrå, det är dock öppet till nock i större delen av stugan.
Funderar på vad jag skall ha för färger, tror att väggarna och framför allt köksluckorna behöver målas om. Vill inte ha helt vitt på väggarna men funderar på någon form av ljus latte? Med något mörkare bruna köksluckor?
Har även funderat på ljust grått men tycker att latte känns mer hemtrevligt.
Men vad matchar man latte och brunt med för färg, i textilier och så?
Möblerna är till större delen vita även om jag hoppas kunna byta upp mig till trä (björk?) så småningom.

Jag har en ljus latte i vardagsrummet. vi har ekparkett, vita eller valnötsmöbler. Tycker att de flesta färger går bra. Vi har en del rött och grönt.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
607
Senast: Exile
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix