Badrumshylla

@
Jag tror @gul_zebra fick tips om den här badrumsförvaringen. Hon kanske vet om den fungerar eller inte
88-9964b.jpg
Jag har en sån ja. Tycker den funkar bra, och ser bra ut, rätt anonym liksom. Står stadigt, fick putta in den liiiitegrann nertill igår men det är allt.
Men man får se upp med höjden, här fick jag inte plats med hela då taket går ner en bit där jag har den. Tog bort en stång, då fick den plats - men blev för kort... Så jag improviserade med en ful träkloss :D Får ta och måla den vit sen så det smälter in bättre. Nån gång. Om hundra år eller så :angel:

duschhylla-1.png

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 955
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: Nota
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist