VM i hoppning

En tanke...om några ekipage stryker sig, får alex rida på lördag då? Hittar faktafel överallt i Aftonbladets och Expressens artiklar (det står bland annat i den ena att Peder och Roffe är kvalade) och på nyheterna berättade de om RGB men visade en bild på Peder och Sibon.

En tanke...om några ekipage stryker sig, får alex rida på lördag då? Hittar faktafel överallt i Aftonbladets och Expressens artiklar (det står bland annat i den ena att Peder och Roffe är kvalade) och på nyheterna berättade de om RGB men visade en bild på Peder och Sibon.
Ja, det ska ju vara en reservlista med fem ryttare, så om tillräckligt många inte kan starta så.

Alex har själv sagt att han antagligen inte tänker starta även om han får chansen men Sylve tycker han ska ta möjligheten till att få mer rutin.

Vi får väl se hur det blir.

Alex har ju gjort bedömningen att hästen känns ok så jag tycker det är kul att han startar! Hoppas han klättrar lite skiljer ju inte så mycket i antal nedslag även om han inte kan nå toppen så klart. Ska bli oerhört kul att titta imorgon men oj så nervöst att se Roffe.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 421
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 296
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 728
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25