Börjar må lite bättre här nu. Är sjukskriven 50% fram till jul och sen går jag hem. Klassen verkar ha landat lite i att jag inte är där jämt längre - de första veckorna på halvtid va kaos! Det gör att hela jobbet blir lättare och jag har något mer energi.
Vi va på tillväxtultraljud i måndags. Vi fick det eftersom graviditeten började sådär rörigt med misstänkt sjukdom. Nu va det dags för en koll så allt flöt på. Och det verkade det göra, bebis ligger på +10% mot genomsnittet. Skönt att se ändå.
Det va också skönt att höra att from årsskiftet får man bara gå över 1 vecka nu. Det känns väldigt bra tycker jag!
@Förgätmigej Jag har typ så som du beskriver fast i höger ben. Det började för några veckor sen och nu kommer det oftare och oftare. Om jag tex är ute och går en stund, och sen sätter mig i bilen, så kommer jag inte ur bilen sen. Varje steg skickar en ilande smärta och det känns som att benet ska vika sig. Och sen kan det plötsligt gå över. Läkaren trodde på foglossning. Känner inget alls i vänster ben, och idag har jag inte känt något alls i höger heller. Lite skumt