Jag har fått sådana sjuka foglossningar sista tiden, inte i ryggen utan de sitter lixom precis vid punanin, bäckenet typ. Pratade med sjukgymnasten idag och de sa att när smärtan sitter just där finns det inte så mycket de kan göra. Men får ett träningsprogram hemskickat och har fått ent id om 2v.
Sjukgymnasten sa att man inte gärna vill sätta nålar i det området utan att det gör man när det går uppemot ryggen. Så jag blev beordrad små steg, inga lyft och fötterna på sofflocket typ..
Sjukskriven till 100% från i förgår, dock pga blodsockret och inte pga. fogarna. Mina blodsockervärden har pendlat endel och jag behöver hjälp att få ordning på det igen. Så 1 månad hemma, troligtvis kommer jag inte gå tillbaka till jobbet alls.
Jag har fått alla tider fram till förlossningen inbokade hos Mvc 19st på 10v

, helt sinnessjukt. Var av 5 TUL. Samt att jag kommer få ca 8 tider till diabetesläkaren, samt att de ringer mig varje vecka. Jag blir lite stressad över kontrollen sjukhuset ska ha på mig.
Gjorde mitt första TUL förra veckan som visade att bebis låg på -11%
Igår var jag även på ett studiebesök på förlossningen, mest för att jag tidigare uttryckt mig att jag jag är rädd för förlossningen i sig. Så fick ett samtal med en aurora, kändes fantastiskt bra. Även om jag idag har vuxit in i rollen och insett att bebis kommer ut vare sig jag vill eller ej. Samt att jag vet att de har 100% kontroll på mig då jag räknas som riskmamma.
Hur ligger ni till i förloppet?
Mår alla bra?
Sjukskrivningar?
Jag är i vecka 30 (29+5)