Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänker ni kring vaccination av bebis?
Tänkte sätta mig i eftermiddag och läsa lite om det.
Hur har ni tänkt göra med vaccin mot influensa? Såg på nyhetsmorgon idag att gravida i trimester 2 och 3 tillhör en högriskgrupp som bör vaccinera sig. Jag hatar verkligen sprutor i alla dess former... Vill inte alls! Har aldrig vaccinerat mig tidigare, men nu blev jag hemskt osäker... Har ju bf mitt i största smittoperioden... Får även barnet skydd av vaccinet?
Hur sjutton tar man upp saker från golvet, gör saker i låg höjd?
Viktiga frågor jag aldrig funderat på innan, till er som är lite längre gångna och/eller har större magar...
Hur sjutton tar man upp saker från golvet, gör saker i låg höjd?
Sitter jag på huk blir fogarna ledsna och viker jag mig bara i höften är magen numera ivägen med illamående och andnöd som resultat
Har ju inte mått så bra den här veckan hittills men börjar känna att det nog är dags att dra ner ytterligare på tempot... ta det lugnt hemma och försöka skriva ner/ta upp/säga ifrån vad som kan ändras på jobbet. Men får så dåligt samvete samtidigt.
Fick arbetsgivarens del till ansökan till gravidpenning idag iallafall så den ska jag få in den här veckan. Planerar att jobba 6 veckor till (oj vad kort det lät när jag räknade efter! )
Här börjar det kännas på riktigt med bebis. Jag fick ordentliga värkar under kvällen/natten igår som inte ville släppa, efter ett par timmars sömnlöshet ringde vi förlossningen och fick order om att maka oss in på grund av sätesbjudningen där. Väl inne visar det sig att min BM har varit helt ute och cyklat, bebisen ligger med huvudet väldigt långt ner och huvudet rakt upp. Det blev ändå observation över natten då jag tydligen öppnat mig en del.
Nu är vi hemma igen, dock ingen bebis utanför magen. Kanske är dags att hämta ut det där babyskyddet...