Men eller hur! För en månad sedan hade jag bara häst i skallen (är väl iof rätt oförändrat ) men nu har hjärnan förstått även detta. Herregud, snart dags att föda och sen är den här Spännande, skräckinjagande och väldigt, väldigt roligt! Visst hade du köpt en åkpåse? Vad valde du för sort? Jag funderar på hur man klär ett spädbarn vintertid. Overall som täcker händer, fötter, åkpåse och lock på liggdelen? Finns ju påsar med fårskinn tom, så ja, vad valde du och varför?
Jag får ju lämna två rör varannan vecka @Riru, och det är bara för att jag sa från början att jag gärna minimerade antalet blodprov pga obehagligt.. Slapp dock glukosen, är där så tidigt på morgonen så blodsockret är jättelågt
Jag köpte åkpåsen på hm tror jag det var, hittade en som såg varm och ombonad ut Sen har vi skaffat en overall också, så får se vad som kommer passa lillen bäst. Jag tycker också det är svårt det där med hur man ska klä bebisen, jag som själv fryser hela tiden vill ju gärna ha mycket och varma kläder men det är ju inte säkert att lillen tycker likadant Jag tror man får prova sig fram helt enkelt. Vi har skaffat lite olika i klädväg så vi kan prova vad som blir bäst.
Min plutt kommer ju i februari så förhoppningsvis är det inte så långt kvar till våren då