Jag mår bra får jag nog säga Har haft någon slags känning då och då i kanske 3 veckor i ryggslutet som kommit ibland. Hade även 2 dagar där det strålade ner lite i skinkan. Men nu är det bara borta Kände iofs att det spände till häromdagen när jag skulle böja mig ner och ta upp en agilitybom. Men inget efter det.
Knäna och benen har haft ganska ont efter 2 dagars agilityträning men troligtvis pga av att Agilityskorna inte är så bra för min fötter samt gansk hårt underlag. Men nu har jag beställt ett par nya skor! Än ger jag inte upp Trycker på magen när det ska höjas och sänkas bommar bara Ungefär samma känsla när man ska knyta skorna nu för tiden..
Fick frågan av vår Agilitytränare om vi i gruppen var intresserade av att gå ett kurssteg till nu direkt efter denna kursens avslut (vi har 2 veckor kvar på denna). Varje steg är på 6 veckor. Jag kommer då att vara i v.30 när den är slut. Det har ju gått bra hittills men man vet ju aldrig..Ska nog ta och fråga instruktören hur vi gör om jag känner att det tar stopp, vill ju inte betala massa pengar och sen inte kunna utnyttja dem. Samtidigt så har jag kännt att det kanske kan vara skönt att vara hemma och ta det lugnt och boa mig..Men jag har ju (förhoppningsvis) 10 veckor till på mig att göra det sen när kursen är slut..Mycket av bebisens grejer är redan fixat så ska "bara" rensa ut lite här hemma och ställa iordning..Inte lätt att bestämma sig
Läst en jättebra bok föresten! Kan verkligen rekommendera den! Amning i vardagen av..Margit någonting Tycker att den absolut är någonting att läsa för alla. Hur man än tänkt göra eller om man bara vill vara lite bättre rustad för vad som komma skall. Det står hur man främjar amningen att komma igång och bibehållas, lösningar på problem som kan uppstå, fakta runt amning överlag hur det faktiskt funkar - då man kan få höra både det ena och andra från "kunniga" , historia runt amning, amningen i samhället osv. Den tar även upp hur man kan göra om man vill/behöver/måste sluta amma samt hur man kan göra vid intruduktion av annan mat.
Upplever den som neutral och ickedömmande för hur man nu väljer att göra- eller inte väljer att göra. De menar på att vilket beslut man än tar så ska det vara ett beslut som man har tagit själv för att man känner som man känner och vet vad man vet och inte pga av vad andra har kommit med för "sanningar"
Nu blev det en roman från mig
Kram på er
Den bokrecensionen borde stå med på salusidor! Jag blev då iaf himla nyfiken! Hoppas man kanske kan låna den på bibblan.