Ja dom är ju knepiga, man skulle tro att de skulle göra allt för A iaf enda barnbarnet från det enda barnet. Jag blir så ledsen för sambons skull, han jobbar röven av sej för att vi ska ha det bra och så på helgerna ska han släpa med oss till dom för att sitta där och glo medans de ska hålla dottern som snart är där C är och kommer vägra, redan nu visar hon att hon hellre är hos mej eller sambon och jag sätter hellre henne på golvet så hon kan leka än i deras famn då hon inte vill sitta still men de flrstår de inte. Vi ska hinna göra en hel del på gelgen men en dag försöker dom kräva att vi är där, sen ska vi hinna handla och fixa och viktigast av allt ha tid som en familj. Ska vi dit så ska vi packa in unge, leksaker, mat och dryck till henne och oss, aldrig att de bjuder på nått.
Jag är så arg och ledsen över hela situationen, visst kan vi bara bryta med sambon vill inte och jag förstår honom, de är gamla och sjuka och har inte så många år kvar, de är ändå hans föräldrar och nör vi är där så är de relativt trevliga, alltid emot mej. Men sambon har börjat att helre gå it och leka med hunden eller fixa hon djuren än vara inne så han umgås inte med dom så mycket. Hans mamma är rätt ut elak med honom och jag får försvara han och gör mitt bästa för att peppa och muntra upp när han blir låg av allt det här.
Hur kan sambon blivit en sån ordentlig, ärlig och fin person. Jag hoppas de skärper sej för hans och As skull för snart kommer hon förstå mer och hur vi känner.
Mina föräldrar vill träffa oss hela tiden, de tycker det är synd att sambon inte kan hälsa på lika ofta som jag och A. Vi kör skype ofta och försöker ses varannan månad minst, nu blir det bara 5v mellan vi ses. De kommer till oss eller betalar vpra biljetter så vi kan komma till dom, de står för all mat nör vi är där och fyller kylen när de kommer hit. De köper kläder som A kan ha och använda och leksaker. Och viktigast av allt de leker och interact (hej google translate blir de integrera
) med henne. Svärmor vill bara sotta och hålla, kan inte leka eller försöker trösta när hon är ledsen.