Sv: Vinterföräldrar 2012/2013
Nej, det var inte så jag menade heller. Jag kanske uttryckte mig lite knas .
Jo visst är det så, med mina symptom så hade nog många sjukskrivit sig.
Fast å andra sidan så skulle jag kanske klara mig utan sjukskrivning iaf på heltid om jag fick bli omplacerad.
DEt känns som att arbetssituationen triggar igång mina problem, men det kan ju iofs vara inbillning också. Men som det är just nu så kan jag inte arbeta.
Det handlade inte alls om att jag skulle lägga mig före på "må-sämst-listan" eller så. Jag börjar (äntligen) må ganska hyfsat ändå så länge jag tar mina tabletter och nu räcker det med att ta dem på morgonen. Huvudvärken kommer med tabletterna och magen blir i olag, men jag får ju behålla mat och vatten och jag kan ju faktiskt busa med sonen korta stunder.
Vi hade en diskussion i den tråden som var aktuell när jag väntade sonen, huruvida graviditet var en "sjukdom" eller inte. Vi var flera som låg konstant över toaletten och fick klämkäcka kommentarer om att "Graviditet är inte någon sjukdom".
Graviditet må inte vara någon sjukdom, men det kan leda till tillstånd som är allt annat än friska. Hade personen inte varit gravid och haft samma symtom så hade den garanterat klassats som sjuk.
Nej, det var inte så jag menade heller. Jag kanske uttryckte mig lite knas .
Jo visst är det så, med mina symptom så hade nog många sjukskrivit sig.
Fast å andra sidan så skulle jag kanske klara mig utan sjukskrivning iaf på heltid om jag fick bli omplacerad.
DEt känns som att arbetssituationen triggar igång mina problem, men det kan ju iofs vara inbillning också. Men som det är just nu så kan jag inte arbeta.