Sv: Vinterföräldrar 2012/2013 del 3
*kl*
Här hemma så är de gående till 50% och så krypande resten. Hon älskar att gå och gör det alltid om hon inte är precis nyvaken eller precis innan sovdags. Det var kalaset där 1 månad äldre kusinen som gick omkring som gjorde att det lossnade helt. Hon såg kusinen och skulle härma henne, då såg man också hur liten F är. Ungefär 2 kg lättare och 10-15 cm kortare
I övrigt så är det en donna med temperament, och får hon inte leka med storebror så vrålas det argt och så går hon efter hans hår. Han är väl inte alltid den mest bussiga heller alla gånger så det är tidiga syskonbråk här hemma
Men som de älskar varandra. Ofta så sitter de och leker med bilar ihop (varför ska man leka med leksaker anpassade för bebisar när man kan krocka med bilar?
) eller så busar de i bäddsoffan som numera alltid är utbäddad. Lillan klättrar mer än gärna och tar sig upp i storebrorsans kritter-säng, halvt livsfarligt. Ibland hjälper även hennes storebror henne upp i möbler som hon ännu inte kommer upp i själv
Ständig passning.
Så det är inte mycket tid till att sitta här och hålla sig uppdaterad numer. Fullt upp att sköta ruljans med barn, hund, kaniner och lägenhet. Skönt att man inte har hus, fast fördelen är väl där att man kunnat slänga ut ungarna på gräsmattan
Vi fick tillbringa förra helgen på spa jag och mannen, medans barnen var hos mina föräldrar. Så fruktansvärt skönt med lite avkoppling, lite tid bara vi två. Barnen hade superkul och led inte ett dugg av att vara ifrån sina tjatiga föräldrar
Bvc avbokade tiden men fick aldrig någon ny, så ska be om en ny tid då jag är nyfiken på hur stor lillan blivit. 68or är fortfarande det som passar så gissar på att hon ligger där någonstans i längd.
Och senare idag ska jag hem till kompisen som fick en liten tös för 4 veckor sen, äntligen har mina jämnåriga börjat skaffa barn så jag är inte helt ensam längre