Heulwen
Trådstartare
Ja, på det stora hela är jag väldigt nöjd över helgen! Insåg idag hur nervös jag varit inför det, har ju vetat om bröllopet sen innan kotten föddes och det har varit någon sorts milstolpe i fjärran för mig, tills nu när det plötsligt var dags. Har gjort noll planer för resten av sommaren dessutom, har liksom inte kunnat se förbi den här helgen
Matningen är sjukt jobbig, ja. Börjar bli så trött på att det alltid ska vara bökigt på något sätt, från när han slutade amma till att inte vilja äta i famnen och så till detta. Vänner och bekanta som hör mig berätta om att han tex inte gärna äter i famnen tror mig ibland inte, eller tror iaf att jag överdriver, men tystnar när dom sett hur han blir...
Låter som en intensiv dag för er också @Heulwen , men skönt att hon somnade bra! Har det fortsatt gå bra med nappen?
Vad skönt att ha kommit förbi milstolpen då, och på ett bra sätt!
Bebisar har ju alla sina olika idéer, vissa mer eller mindre ovanliga, det är skönt att de har personligheter - antar jag.
Hon är inte lika förtjust i nappen längre faktiskt, men hoppas kunna vänja in henne med den igen. Nu senaste tiden när hon är förkyld vill hon inte ha något i munnen så länge, vilket är förståeligt, får se hur det går när hon blir frisk igen.