Nej, den finns tyvärr inte här. Antar att det är lite för att fånga upp pappors eventuella depressioner och hur de tycker livet med småbarn blivit? Tycker det vore bra om det var standard överallt. Tror jag nämnt det innan men de gånger sambon varit ensam på BVC med kotten har de bara pratat om hur jag mår, istället för att ta chansen att också fråga hur han mår.
Vi diskuterar just det här hemma. Vi har ju fått ett i mina ögon hyfsat krävande barn, även om det kunde vara värre. (Han är tex nöjd i sitt babygym just nu men bara för att jag sitter bredvid, kan inte göra något annat i samma rum
)
Sambon vill helst haa två barn tätt eftersom han och hans syster bara har 1,5 år mellan. Mellan mig och min bror skiljer det 3,5 år och det tycker jag låter ganska lagom
Är också rätt övertygad om att jag bara vill ha ett barn till så känner mig inte så stressad även om jag fyller 33 om några veckor.
Och som jag sa till sambon, att så länge jag känner mer ångest inför att "börja på noll" igen än vad jag längtar efter bebisgos så blir det ingen tvåa. Och han tycker tack och lov att det är mest mitt beslut när det isåfall är dags, han har ju liksom sett mig den här våren och jag antar att han inte vill ha en repris