Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skickade en följförfrågan till dig så du vet Blixtenblixt heter jag.Sovit typ bra inatt, för typ andra natten i rad. Märks skillnad både hos mig och Knoddrick. Och idag tar katterna för sig:
https://www.instagram.com/p/BRVBylnhiTRnmogvMXzQQSW4IV0UIOx_pNGaBQ0/
Har de ingen telefonsvarare?
Vad har ni för kvällsrutiner?
När och hur nattar ni de små? Är nu uppe själva efter det eller lägger ni er samtidigt?
Ingen telefonsvarare och ingen avbokning via 1177. Bor i staden som gud glömde
Vi har typ inga rutinerVad har ni för kvällsrutiner?
När och hur nattar ni de små? Är nu uppe själva efter det eller lägger ni er samtidigt?
Vanliga innekläder och sen fleecefodrad vindtät overall, bomullsmössa med stickad mössa utanpå och sen vindtäta vantar och tossor. När hon var nykläckt låg hon på en filt som också var virad runt henne så bara ansiktet stack ut med stängd mjuklift.Hur mycket kläder har ni på barnvagnspromenader? Tycker det är svårt. Vi har runt nollan här och kall blåst.
Nätterna har börjat bli bra igen efter en vecka med täppt näsa på I som resulterade i uppvaknande varje timme.
Hon är dock inne på andra veckan med att vara mammig kombinerad med att inte vilja läggas bort. Samtidigt har vi kommit på att hon kanske kan läggas innan vi går och lägger oss vid 21-21:30 då hon faktiskt är trött redan vid middagen.
Det går...sådär. Varannan dag är det ett totalt misslyckande med massor av gråt och maratonamning i sovrummet och hon somnar ändå inte förrän vi ska sova.
De andra dagarna är det bara lite gråt, karln kan lägga henne någon gång och hon sover i omgångar om cirka 20-40 min för att sedan ammas och somna om. Sover sen som vanligt från 21.
Vad har ni för kvällsrutiner?
Hur mycket kläder har ni på barnvagnspromenader? Tycker det är svårt. Vi har runt nollan här och kall blåst.
Vilken vårdenhet tillhör mamman efter förlossningen? Jag tror att jag har hemorrojder eller något. Är det vårdcentralen man kontaktar?
Tack ringer henne i morgonKontakta din BM så lotsar hon dej säkert vidare eller ger dej råd angående salva/hjälpmedel. Det gjorde min efter förra förlossningen.