Vinterföräldrar 16/17 del 3

Vill bara smita in snabbt o säga att jag nu fått epidural äntligen o det måste vara världens bästa uppfinning.
Dem har tagit vattnet, öppnar mig dock rätt långsamt så ev blir det värkdropp sen.
Blir bebis inatt iaf :love:
Har 2 fantastiska barnmorskor nu och en toppen student
Tack till er alla som puschar oss så ni är outstanding :heart
Stort lycka till och hoppas det går smidigt from nu :heart Snrt är liten här :bump:

Hoppas ni fått er lilla bebis nu @hera_ ! Tänker på dig! :heart

Kl
Alltså hur lätt är det att amma när lillen trycker sig bort från bröstet? I princip är det alltid höger bröst han bråkar med. Dottern var inte heller överförtjust i det högra men hon tryckte iaf inte bort sig. Fint när det sprutar mjölk överallt... :cautious:

Inatt har jag ingen koll på ät- och sovtiderna. Eller när blöjan byttes senast.
Vanligtvis har man ju i a f lite koll, men inte i natt. Tror jag suttit och sovit hela natten.

Det sticks och svider lite från fiffi. Undra om jag håller på att få en uvi lite random sådär? Jag har stålfiffi och bara haft uvi en gång men vad skulle det annars vara.

Senast ändrad:
Det sticks och svider lite från fiffi. Undra om jag håller på att få en uvi lite random sådär? Jag har stålfiffi och bara haft uvi en gång men vad skulle det annars vara.

Torra slemhinnor sa min bm också. Annan balans därnere kan det vara och bli jobbigt då.
Eller svamp

Mina uvi har bara känts som mensvärk.

Men inget är ju som det brukar som gravid

Fick sjukt ont i ljumskarna förut. Strålande som bara f#n från höften genom ljumsken och ner i låren. Men det har slutat igen

Torra slemhinnor sa min bm också. Annan balans därnere kan det vara och bli jobbigt då.
Eller svamp

Mina uvi har bara känts som mensvärk.

Men inget är ju som det brukar som gravid

Fick sjukt ont i ljumskarna förut. Strålande som bara f#n från höften genom ljumsken och ner i låren. Men det har slutat igen
Torra slemhinnor kanske. Det kom efter vi hade sex så därför tänkte jag uvi. I och för sig hade vi glidmedel. Tror inte svamp, det luktar "normalt".

Ni med äldre syskon, hur länge har ni dom hemma? Och hur gör ni vid hämtning/lämning osv för att minska ev smittspridning?

Ni med äldre syskon, hur länge har ni dom hemma? Och hur gör ni vid hämtning/lämning osv för att minska ev smittspridning?

Vi var hemma första veckan (mån-fre) sen gick sambon tillbaka till jobbet och jag skickade dottern till fsk. När jag lämnar låter jag babyskyddet vara kvar utanför avdelningen. Det finns liksom en "sluss" i form av ett rum mellan avd och kapprummet. När jag hämtar likadant om jag kommer med bil, har jag gått låter jag vagnen vara kvar ute. Det är ingen lekgård så där finns inga barn som stojar. Storasyster får inte röra lillebror förrän vi har kommit hem och tvättat händerna. Ett byte av kläder kan vara bra om dottern snorar eftersom hon nu börjat med den trevliga vanan att torka sig med ärmarna :banghead: Annars är hon den enda som klarat sig från senaste förkylningen som vi andra tre haft.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 038
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 467
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 488
Senast: BusBarro
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30