Ja några dagar efter mig. ingen propp har gått här heller. Det känns sååå tråkigt. Hade känns som om något var på gång då i alla fall.
Haha ja den kan väl komma flera veckor innan likväl som typ samma dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja några dagar efter mig. ingen propp har gått här heller. Det känns sååå tråkigt. Hade känns som om något var på gång då i alla fall.
Ja typ. TyvärrHaha ja den kan väl komma flera veckor innan likväl som typ samma dag?
Tråkigt att det inte blev något. Men det kanske är på gång ändå. Du får passa på att megamysa med sonen så länge.Trodde det var på G igår. Sammandragningar över hela magen i vågor och "obekväma mensvärkskänslor" över nedre magen. Inget som direkt gjorde ont. Men.. Kändes. På kvällen från ca fem till nio, men oregelbundet.
Vi ringde mormor och morfar ändå, och dom sov här över natten, men allt är lugnt nu och var det även inatt.
Min syster som är barnsjuksköterska tror att hon kanske fixerade sig ordentligt.
Jag ska till bm på torsdag så vi får se.
Kände mig så besviken när allt lade sig igår. Blev så taggad på att få bäbis! Samtidigt som jag kände en sorg över ev sista timmarna själv med bara sonen. Så jag gosar rejält nu så han tror väll mamma är tokig
Tråkigt att det inte blev något. Men det kanske är på gång ändå. Du får passa på att megamysa med sonen så länge.
Ni som går i väntans tider. Har era slemproppar gått?
BVC idag, knorris 7v..och väger 5,7kg Han har gått upp 800g på två veckor.
Jag fattade helt ärligt inte vad folk menade med att de växer ur 50/56 så himla fort med de två första, tror att äldsta kunde ha dom storlekarna till han var runt halvåret och dottern till iaf fyra-fem månader.. Eh den här lille är redan på 62/68
Galet mycket skorv och varv nummer två med prickar i ansiktet så nu blir det kleta smörj som aldrig förr
Ha! Då kan vi ju göra nåt sånt istället! Så kan stress-svärfar äta upp sin pikétröja eller nåt.I nlt så lägger man ut bild typ 3månader efter födsel på hela familjen. Det första så gör en del en välkommen till världen annons med bara text.
Tycker jag! Jag har senap ifall han vill ha nåt till denHa! Då kan vi ju göra nåt sånt istället! Så kan stress-svärfar äta upp sin pikétröja eller nåt.
Fattar faktiskt inte hysterin med detta. Men tydligen är det livsviktigt.
Tycker jag! Jag har senap ifall han vill ha nåt till den
Det är väl er bebis, herregud! Gör som ni själva vill
Har en Medela handpump och är nöjd jag med. Däremot gilar jag inte nappflaskan som kom med i lådan.Alltså medelas bröstpump! Älskar den! Hade Philips avent förra gången men fick aldrig riktigt det att funka med pumpningen och eftersom dottern inte accepterade nappflaska så struntade jag i det ganska fort. Men det här verkar ju lovande!
Någon som vet hur det fungerar när man skickat in papper angående barnets namn, får man någon form av besked sen? Vore intressant att veta ifall det är godkänt liksom