Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu sitter jag inte vid datorn, men den jag har hemma är svart med cerise detaljer och den jag bad dem byta till är den lila/aprikosa typ (var bara den i princip som fanns i lager i rätt storlek). Jag minns inte vad färgerna hette... Det är ju grymt mycket roligare BH:ar än vad jag hittat tidigare i alla fall!
Provdockorna tänkte jag inte ens på, men jag kollade inte så noga på trosorna heller.
Ett sammanbrott och sedan ett amningsmaraton senare så har Alvin somnat. Nu hoppas jag att han fått i sig så han sover ett par timmar.
I morgon ska jag ringa amningsmottagningen. Jag har för mig att de har öppet på helgen också. Det här funkar inte... Jag blir frustrerad och Alvin gråter. Och jag gråter. Och allt blir pannkaka... Nu får vi göra nåt åt det här en gång för alla!
Jag är som dig... tycker inte om att visa brösten för andra. Känns obekvämt.. vissa tycker de är äkligt o andra tänder på de... neh jag håller dom för mig själv.
men jag brukar ha en skarf eller liknande runt halsen, perfekt när man ska amma så kan bebis ligga lite under den... så döljer den de mesta.
ang babysim så är jag sugen på de... men har så fruktansvärt svårt att visa mig i bikini el baddräkt, borde inte känna så eftersom vi är ju alla mammor som gått igenom en graviditet.. på badet.. så alla har väl sina skavanker. Men tycker de är så grymt jobbigt... fick precis på slutet av graviditeten bristningar på höfter o sidan av låren.. inte snyggt.. ser ut som någon skärt mig med kniv. hoppas de bleknar!