Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart dags för BVC igen, var där i fredags senast, så räknar inte med någon större viktuppgång idag.
*knappen*
Jag måste bara få berätta att graviditet är tydligen en effektiv bantningsmetod för mig. Jag väger idag, 16 dagar efter Alvin är född, fem kilo mindre än vad jag gjorde när jag blev gravid. Nu ska bara degen förvandlas lite så är det tiptop.
*knappen*
Jag måste bara få berätta att graviditet är tydligen en effektiv bantningsmetod för mig. Jag väger idag, 16 dagar efter Alvin är född, fem kilo mindre än vad jag gjorde när jag blev gravid. Nu ska bara degen förvandlas lite så är det tiptop.
KL.
Vad alla bebisar växer och blir stora här!
Min bebis ligger fortfarande i magen och lär nog göra det i minst två veckor till.
Den får faktiskt inte titta ut tidigare för jag har så sjukt mycket att fixa innan den kommer .
Har iaf shoppat lite åt bebben nu; en gammal fin trävagga, superfina lakan till vaggan och en finsjal. Är supernöjd med mina inköp
Jag kan ju berätta var vikten hamnat istället.
Alvin väger nu 3500 g, det är +470 g på en vecka. Han hade växt och är 52 cm nu också, + 3 cm mot 16 dagar sedan när han föddes. Han växer och frodas i alla fall.
*knappen*