Sv: Vinterförälder 2012/2013 del 2
Fy, vi hade -24 i morse och det är INTE skönt i titsen att vara ute i den kylan.. Önskar mig en BH med värmeslingor
Vad kämpigt att ha kvällarna helt själv! Går storebror på förskolan så att ni måste passa tider på morgonen, eller fungerar det även om dygnet förskjuts lite?
Utevistelse känns inget lockande här heller... -18 i morse . Tror faktiskt inte att vi lämnat huset den här veckan, med undantag för att vi handlade igår. Storebror har dock varit en riktig stjärna, och underhållit sig mycket själv med att lyssna på skivor, spela bandy, sitta och sjunga... Och så har vi läst mycket. Just nu sover han dock efter att ha slocknat i min famn, medan han åt, efter att ha varit vaken sedan fem i morse och rent allmänt ligga på sömnunderskott. Och nu sitter jag redo med Alla vi barn i Bullerbyn på youtube, för oftast är han hemskt ur balans när han vaknar om han sovit på dagen, så jag hoppas att lite mutor ska hjälpa...
Fy, vi hade -24 i morse och det är INTE skönt i titsen att vara ute i den kylan.. Önskar mig en BH med värmeslingor