Vilket ord beskriver dig bäst i din yrkesroll?

En kär kollega kallade mig "en sån där cynisk lösningsfokuserad jävel" vilket jag nästan vill ha med i mitt CV.

Annars så är "(wo)man of plenty fix" träffade. Vi i vår grupp förväntas kunna allt mellan himmel och jord. Och rätt ofta ror vi det i land också...

Jag tänker att det beror på vilken av mina kollegor man är. Men ett återkommande ord är;

Ångvält

Gjorde något personlighetstest som skulle illustrera resultatet med bilder. Jag blev en noshörning :cautious:. Så det stämmer säkert. Med fler ord så är det högt tempo (fort och fel ibland), något bristande social känslighet och god övertalningsförmåga som bakas in. Tror jag.

Japp:D Särskilt när 25 olika personer vill mig olika saker så blir det mycket; ”blir två minuter sen till mötet, måste bara hjälpa X med att skriva ut en rapport”, ”jag ska strax gå på lunch, ska bara hjälpa X med att analysera statistiken” osv i all oändlighet känns det som ibland😅

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 858
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 586
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 009
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 219
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar