R
Raderad medlem 142658
Avgiften att betala när man blivit sjuk och inte kunnat lämna återbud i tid till fysioterapeuten/tandläkaren/kuratorn etc. Fullt förståeligt men så himla tråkigt att betala ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kräver det intyg från miljökontoret på godkänd kompost, vilket kostar i ansökningsavgift som...
Jag är så jävla störd på facket. Det är hur enkelt som helst att gå med men fan helt omöjigt att gå ur
Hovslagarfakturan. Nog för att jag har världens bästa hovslagare och vill ha skor på min häst, men det blir ändå mycket pengar..
Är det inte bara att sluta betala för att återknyta till tråden
Fordonsskatten. 1500 * 2 per tertial.
Jag gillar den skatten. Där känns det ändå som att vemdetnuär klappar mig på huvudet och säger duktigt sedan säger resten av samhället = kör fan inte elbil om du inte bor på gård för då kan du aldrig tanka. Mvh letar nytt boende
A-kassa och fackavgift.
Min man säger att det är solidariskt, jag säger att det är dyrt.
Det är samma för oss! Vi vill byta in vår bil till en elbil och håller på att leta nytt boende = typ omöjligt att hitta någonstans där laddning inte är ett bekymmer. Vill gråta.sedan säger resten av samhället = kör fan inte elbil om du inte bor på gård för då kan du aldrig tanka. Mvh letar nytt boende
Haha jo visserligen. Men känns så lätt att betala en försäkring jag ändå inte utnyttjar.Ganska skönt ändå kanske att inte behöva nyttja försäkringen?
Men trängselskatten ja - den är inte bara tråkig att betala, den ger också så mycket ångest över att råka betala för sent eller glömma med tanke på vilka avgifter som tillkommer då
Jo, det förstår jag. Och att det behövs koll i tätorterna hur folk anordnar saker för grannarnas skull.Lite kan jag förstå att de vill veta var man gör av matavfallet, men de gör det ju så krångligt. Vi har bokashi= noll matavfall. Men jag vill inte betala extra för glesare hämtning, jag skrev argsinta mail till kommunen istället