Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker också att det är roligt med svenskt Har dessutom ett sto e Ceylon men med danskt möderne, så det finns mycket att välja bland!
Kul att höra om Bayron, då ska jag ta och försöka spana in avkommor till honom! Tyvärr så bor jag så illa till att jag inte bara kan åka över och kolla på honom
Jag ska bara betäcka det ena stoet i år. Hon är e. Maraton -Lansär och är alldeles nyss betäckt med Dionysos. Hoppas hon tar sig! Sperman såg i alla fall bra ut.
Svarar på: Sto 1 Sv HBL med Bocelli Velat in i det sista tänkte ta Danzas eller Dionysos men det blev Bocelli!
Vad vad det som avgjorde till Bocellis fördel? Jag har valt Dionysos till mitt sto, men hade mycket beslutsångest innan. Det finns ju så många bra att välja mellan!
Jag valde Bocelli för hans super resultat, högsta kvalresultat till unghäst VM någonsin i Sverige 89% eller något.
En anledning är också att alla bokningskostnader som Dionysos har blir väldigt dyrt ifall inte stoet blir dräktigt, jag betäcker nämligen en treåring. Så det var absolut inget fel på Dionysos och du får nog en riktig kanon
Jo, det gör ju det, och det har alltid retat mig lite att många bra hingstar som inte blir så marknadsförda får få ston samtidigt som det går trender i hingstval.
Mitt stos morfar, Columbus DH 216, är från Polen, så jag håller med dig
Innan har jag varit helt inställd på tyska/hollänska hingstar, de svenska hingstar jag gillar är lite för grova för mitt stora sto, hade jag ett fbl sto eller ett ädelt sto så skulle de svenska hingstarna jag gillar vara med och konkurrera.
Hundavel & Ras Ja! Jag har ju flera gånger gått och väntat på kullar där det inte blivit några valpar alls eller som sist blev det bara en enda och den...
Hästhantering Fick en aha-upplevelse med ponnyn ikväll. Vi tränade en del stå på matta i somras, men pga hur omgivningarna ser ut kunde hon inte vara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.