Vilka här bor i NV skåne?

Isituss

Trådstartare
Är i princip nyinflyttad i den lilla staden Ängelholm, men känner mig lite ensam eftersom jag bara har en person som jag umgås med här. Tyvärr finns det en risk att jag inte kommer ha så lätt att lära känna folk här heller, eftersom jag pluggar i Halland och inte håller på med någon social aktivitet längre.

Så jag undrar helt enkelt (utan någon som helst inspiration från buketräffen i lund:D) vilka här som finns i mina krokar. Om det är några stycken så kanske vi skulle kunna träffas någon dag? :)
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Vart pluggar du?
Kan du inte hänga med dina klasskamrater efter skolan?
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Jag går på gymnasiet i Laholm, och det är ju klart att jag kan det! Är uppvuxen i de trakterna så jag känner många där, men det är just här som jag vill lära känna folk :) Helt ensam är jag inte, men jag råkade kanske framställa mig själv som det i första meddelandet.
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Nejnej, så menade jag inte :)
Du framställde dig inte som ensam. Förstår fullt att du vill ha någon att träffa där du bor. Får hoppas du får napp här :)
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Ingen? Inte ens med omnejd? Jag kan väl knappas vara den enda här omkring? :p
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Jag bor 1 mil utanför Ängelholm, Munka- Ljungby. Finns en bukefalist till som bor granne med mig, men hon får presentera sig själv om hon vill ;)
Vi är dock några år äldre än dig (jag gick ur gymnasiet 2005....), men nerflyttade hit ifrån västergötland och småland :)
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Vad kul! :) För min del spelar åldern ingen större roll, det är ju så olika hur man trivs med människor.

KL
Finns här fler? :p
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Jag är från Hbg, dock pluggar jag i Norrland, men hemma emellanåt ^^ (som nu över sommaren)..
Också ett par år äldre, student -06..
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Jag finns också i närheten men är som dom andra äldre, en 85a.
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Men då är det ju ändå några stycken som bor här omkring! :) Vad är ni för några annars då? Har nog bara sett Matmissbrukaren i någon tråd här och där, men annars ingen. Fast det är nog inte så konstigt, jag är inte särskilt aktiv mer än i perioder :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 410
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 279
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 184
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har hela mitt liv lidit av olika psykiska sjukdomar och min autism. Jag upplever att det i många sammanhang fortfarande år 2020 är...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 957
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp