Vilka här bor i NV skåne?

Isituss

Trådstartare
Är i princip nyinflyttad i den lilla staden Ängelholm, men känner mig lite ensam eftersom jag bara har en person som jag umgås med här. Tyvärr finns det en risk att jag inte kommer ha så lätt att lära känna folk här heller, eftersom jag pluggar i Halland och inte håller på med någon social aktivitet längre.

Så jag undrar helt enkelt (utan någon som helst inspiration från buketräffen i lund:D) vilka här som finns i mina krokar. Om det är några stycken så kanske vi skulle kunna träffas någon dag? :)
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Vart pluggar du?
Kan du inte hänga med dina klasskamrater efter skolan?
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Jag går på gymnasiet i Laholm, och det är ju klart att jag kan det! Är uppvuxen i de trakterna så jag känner många där, men det är just här som jag vill lära känna folk :) Helt ensam är jag inte, men jag råkade kanske framställa mig själv som det i första meddelandet.
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Nejnej, så menade jag inte :)
Du framställde dig inte som ensam. Förstår fullt att du vill ha någon att träffa där du bor. Får hoppas du får napp här :)
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Ingen? Inte ens med omnejd? Jag kan väl knappas vara den enda här omkring? :p
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Jag bor 1 mil utanför Ängelholm, Munka- Ljungby. Finns en bukefalist till som bor granne med mig, men hon får presentera sig själv om hon vill ;)
Vi är dock några år äldre än dig (jag gick ur gymnasiet 2005....), men nerflyttade hit ifrån västergötland och småland :)
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Vad kul! :) För min del spelar åldern ingen större roll, det är ju så olika hur man trivs med människor.

KL
Finns här fler? :p
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Jag är från Hbg, dock pluggar jag i Norrland, men hemma emellanåt ^^ (som nu över sommaren)..
Också ett par år äldre, student -06..
 
Sv: Vilka här bor i NV skåne?

Jag finns också i närheten men är som dom andra äldre, en 85a.