Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som förvånas över att Putin leder valet i Ryssland? :sneaky:

Jag känner att jag verkligen måste läsa på mer om Putin och varför han är så kontroversiell. Jag har aldrig riktigt brytt mig men "alla andra" verkar göra det. Den enda ryska kompisen jag haft gillade honom

Landat hemma igen efter en helg i Halmstad hos fina @_husmusen_ :)
Jag vill aldrig mer i hela mitt liv köpa en ny Ikeamöbel efter denna helg . jag har skruvat ihop fler än jag kan räkna :cautious: men fint blev det :up:
På vägen hem mellanlandade jag hos @Marita73 för katt och hästmys :love:
Hästvakten ringde och meddelade att kvällen i stallet redan var fixad. Jag har världens bästa hästvakt :love: :bow:
Nu ropar kudden och JB och jag är inte den som är den så god natt!

Landat hemma igen efter en helg i Halmstad hos fina @_husmusen_ :)
Jag vill aldrig mer i hela mitt liv köpa en ny Ikeamöbel efter denna helg . jag har skruvat ihop fler än jag kan räkna :cautious: men fint blev det :up:
På vägen hem mellanlandade jag hos @Marita73 för katt och hästmys :love:
Hästvakten ringde och meddelade att kvällen i stallet redan var fixad. Jag har världens bästa hästvakt :love: :bow:
Nu ropar kudden och JB och jag är inte den som är den så god natt!

Tack för besöket :heart och sov gott. Tänkte göra detsamma nu :)

Nu är jag mätt och glad och känner mig lite skyldig :angel: Gud vad tråkigt det är att diska, så fort man är klar så måste man börja om igen. Får mig ärligt att fundera på att leva resten av mitt liv på hämtmat och mackor :meh:

Tittar på en bra bbc docu om Chernobyl, mycket upplyftande

Dagens skapelse
1521418408631946338114280684586.webp

Nu har vi lamnat Arizona och stannat i natten i en av Californien's bergkedjor. Det ar kallt som attan, lite hogre upp an har ar det sno pa marken, och det ar tur att vi kor vidare i morgon bitti. Sedan blir det bara 3-4 timmars korning i morgon, sa vi stannar vid en affar sa jag kan kopa nagra borttappade sma grejor fran nar vi packade om ... himla besvarligt att man inte kan hitta. :cautious:

Den har skogen har vi snett nedanfor och ovanfor oss nu. Det ar markligt sa fint det ar, inte storande alls. Jag blir bara sa nojd nar jag ser hur man tar vara pa "gratis kraft" och da motorvagen i allafall gar genom bergen just bredvid, med mackar och annat som hor till, sa har man ju inte "forstort en naturupplevelse".
Och for de som oroar sig for ljudet gar det in en liten grusvag emellan dem alla (den syns till vanster i bilden). Vi korde in sa langt vi kunde (det ar en grind en bit in) och var helt omgiven av vindkraftverk med de narmaste bara 20 - 30 meter bort ... och kunde inte hora nagot alls fran dem trots att varenda en dar snurrade.
IMG_4729.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 758
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar