Och 11 små Halloweenpumpafrön har planterats idag ! Nu ska vi bara komma på en bra plats för dem när det sedan blir dags att plantera ut dem... Men först ska de (förhoppningsvis) gro och växa sig stora .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som förvånas över att Putin leder valet i Ryssland?
Kollar gift vid första ögonkastet. Sova sen.
Sverige. Är väl säsong 3 tror jag.Åhh! Vilken säsong av vilket land?
Här visas finalveckan nu i säsong 5 australien, helt fantastisk säsong om man gillar förnedringsteve
Svarar er imorgon @Tora och @Snurrfian för måste lägga mig nu. Första skoldagen imorgon
Sååååååå jävla nervös men det ska gå! Sociala fobin ska jag låsa in i källaren och den kan få sällskap av ångesten
Landat hemma igen efter en helg i Halmstad hos fina @_husmusen_
Jag vill aldrig mer i hela mitt liv köpa en ny Ikeamöbel efter denna helg . jag har skruvat ihop fler än jag kan räkna men fint blev det
På vägen hem mellanlandade jag hos @Marita73 för katt och hästmys
Hästvakten ringde och meddelade att kvällen i stallet redan var fixad. Jag har världens bästa hästvakt
Nu ropar kudden och JB och jag är inte den som är den så god natt!
Jag tvivlar, men nu har jag tagit fram det tunga artilleriet. Och dokumenten skrivs i morgon och dateras på tisdag om det behövs och noteras då och lämnas in till skolan på onsdag morgon.Helt slut och upp extra tidigt imorgon.
Helt slutkörd bostonterrier bredvid mig också gött att inte va själv om det
Hoppas skolan fixar det @Tranan all styrka till dig!
En sådan har jag oxå, 8km senare och 2 timmars bus innan.Helt slutkörd bostonterrier bredvid mig också gött att inte va själv om det