Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smidigt till vissa saker som att läsa e-böcker, men nej jag tycker inte att jag har tillräckligt mycket användningsområden för att köpa en, barnen är nöjda med sina telefoner och dator så de har inte heller något behov. :D
Har 2 plattor de ligger under sängen. Använder dem inte alls

-7 nu på morgonen men med löfte om vårigt väder! Den här veckan lär bli lite körig eftersom sambon ska iväg till Stockholm tiiiiidigt på onsdag morgon och kommer hem sent på fredag kväll. Tur barnen (oftast) somnar lätt :p

Jaha då har jag klarat ut backpacker på surfplattan. Varit i alla städer. Jag har inget liv :D

Det kommer nya! Fast numera är det låååångt emellan städerna, när jag började spela typ december 2016 kom det nya nästan varje fredag ett tag. Nu är jag glad om det kommer en ny i månaden :(

Eventen är också alldeles för enkla tycker jag, helgens klarade jag väl av på en halvtimme.

Måndagstress...

Ska straxs gå ut och köra truck med långa gafflar på :nailbiting: Och en massa betäckningar. Jag vill inte... men måste kollegorna är i Stenungssund för tillfället så jag måste köra.....

Sist jag körde trucken var i somras...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 621
Senast: Sel
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 246
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar