Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-11 grader här och det känns bara hårt, fruset och KALLT... Men igår var det en härlig vårlik dag - kanske blir det en sådan idag igen !-8 ute men det känns och luktar som vår
Jag hör nog av mig i nästa vecka, den här veckan måste jag lägga fokus på att skriva klart Jag är lite för lätt distraherad när jag har en deadline.PM om du vill
Har 2 plattor de ligger under sängen. Använder dem inte allsSmidigt till vissa saker som att läsa e-böcker, men nej jag tycker inte att jag har tillräckligt mycket användningsområden för att köpa en, barnen är nöjda med sina telefoner och dator så de har inte heller något behov.
Snart kommer M och jag har fått mens . Va fan, det är bara drygt två veckor sen sist så den kunde väl hålla på sig en dag till iaf
Lycka till!Snart dags att cykla till nya jobbet. Första dagen idag. Nervöst! Var sju år sen jag var ny på jobbet..
Jaha då har jag klarat ut backpacker på surfplattan. Varit i alla städer. Jag har inget liv