Hästen har tid på kliniken nu. Undrar hur det går... mamma är på plats och rapporterar
Håller tummarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästen har tid på kliniken nu. Undrar hur det går... mamma är på plats och rapporterar
Andas, du kan. Sätt dig i trucken och blunda några sekunder och bara känn in reglagen. Om du hinner så flytta lite tompall innan? Vi har bara ståtruckar på vårt lager, jag saknar motviktstruckar!Måndagstress...
Ska straxs gå ut och köra truck med långa gafflar på Och en massa betäckningar. Jag vill inte... men måste kollegorna är i Stenungssund för tillfället så jag måste köra.....
Sist jag körde trucken var i somras...
Håller tummarna för er!!Hästen har tid på kliniken nu. Undrar hur det går... mamma är på plats och rapporterar
Eld som är som härligt! Jag gillar att elda, även om jag har respekt för eldar, men det är något som gör att jag känner mig trygg när jag har en brasa att titta på.Jag är själv hemma vilket innebär att jag måste elda jag som tycker eld är superläskigt! Än så länge går det bra ändå
Eld som är som härligt! Jag gillar att elda, även om jag har respekt för eldar, men det är något som gör att jag känner mig trygg när jag har en brasa att titta på.
Håller tummar o tassar.Hästen har tid på kliniken nu. Undrar hur det går... mamma är på plats och rapporterar
Elda är kul,jag ska bli pyroman i mitt nästa livNej usch, det är så otäckt! Tänk om det flyger en gnista och tar eld i håret eller nåt
Har vräkt in ved nu så det ska klara sig tag. Snart borde det bli varmt här inne. Var bara 11 grader i morse
dags att gå ut.Står inne i huset och tittar ut på hundarna i trädgården. Är för kallt att stå ute Nu gräver de i pallkragarna
Men hjälp vad är problemet hos vissa !Skulle ha tävlat idag. Livet satte stopp och jag fick avanmäla, följde instruktionerna i meddelandet och smsade. 10 min innanjag skulle ha startat ringer en irriterad och inte särskilt trevlig överdomare och säger att jag måste visa vaccinationsintyg. När jag svarar att jag avanmält tror hon mig inte, men efter lite eletande hittar hon mitt sms. Tänkte det var klart där.
Men nej, då undrar hon hästen verkligen ÄR vaccinerad. Ja för jag kan ju ha avanmält för att jag var uttagen till vaccinationslistan Där blev jag lite irriterad. Så när jag fotade passet och smsade bilderna kan jag ha varit lite skit-dryg och bett dem observera att hästen vaccineras halvårsvis pga internationellt tävlande i annan gren
Om de vill ha in foton på vaccinationsintyget har jag inga problem med det. Men det går ju att göra på olika sätt... Känner väl ingen brinnande lust att tävla där igen, men de är som de är på den klubben.
@sthu hur har det förresten gått med sambon, han hade väl tröttnat på huslivet har jag för mig du skrev förut? Har han "kommit över" det eller vill han fortfarande inte?