Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha,dags att samla ihop sig o styra bilen mot Kumla o tandis.
Jaha,dags att samla ihop sig o styra bilen mot Kumla o tandis.
Ja,jo,vad ska jag säga Jag hade ju 50 min i bilen på mig att ladda,han klarade sig med en snällare Dobbis pga ett skutfall som gjorde mitt besök 20 min sent. Efter en orväxling modell något högre än vanligt tal så kallade vi varann en del ord,bla kallade han mig kontrollfreak och jag honom besserwisser och en tillsägning om att män ska inte himla med ögonen som tjejer. Gnäll om bedövningen o klistret,så stod jag ut o han gjorde sitt jobb på mitt vis och jag gick hem som en nöjdare kund och han torkade pannan o pustade ut.Hur har det gått idag?
Hej allihopa. Operation rensning har inletts. Har samlat ihop 8 SÄCKAR kläder till Myrorna och SER INGEN SKILLNAD! Fyfan vad vidrigt.. Är ett vrak. Sätter mig ner för första gången idag och tar ett glas rödvin.
Blev inte mkt bättre av det. Vc sa att jag måste tänka på kosten...Idag kunde jag sova tills väckarklockan ringde.
Har sjukanmält mig. Ska hänga på luren till vårdcentralen nu
Mina pissar när man sitter på muggen...Varför måste katten alltid skita när jag sitter på dass
Så härligt att höra!Sitter i bilen, som är ett fullpackad med prylar. Idag har vi nämligen tömt rummet på sjukhuset, eftersom det funkar bra att bo hemma. Nu kommer vi bara behöva åka in för vägning och kontroller varannan dag
Alltså när tar min otur slut... Min mage är under utredning sen månader tillbaka, mamma har fått lungcancer och nu har vi fått besked på att hon har ungefär ett år kvar i livet om behandlingen hjälper , i 4 veckor har jag gått med en stöveljäkel på högerbenet för att jag smällde en sena i foten när jag gick rakt fram på plan mark... Idag var det återbesök och jag tänkte att äntligen blir jag av med den så jag kan börja göra allt som vanligt!
In kommer överläkaren som tagit över mitt fall...what? Vad är det nu... Ja alltså jag gjorde en extra magnetröntgen för två veckor sen och tadaa - jag har en jävla fraktur också, jag har brutit foten!! Han frågade hur ont jag egentligen har....hm...jätte? Och har tappat känseln uppe på foten. Men det var inte så konstigt tydligen... Inte nog med att det är en fraktur, det är en jätteovanlig fraktur som han inte ens sett i hela sitt yrkesliv utan bara har hört om och han kan inte vara många år från pensionsåldern . Senan börjar läka men....nu blev det gips. I 4 veckor till en början, sen åb och ev några veckor till och sen rehab och stövel igen. Om jag inte måste transplantera ben och få plattor dvs. Seriöst .
Det roligaste med besöket var dock att jag och Ulf Lundell gipsades samtidigt - han valde färg till mig hahahahaha .
Jag är redan uttråkad. Samt har hunnit vara i stallet . Läkaren mumlade något om sega envisa hästmänniskor, jag förstår inte vad han menar faktiskt.
Kan rekommendera Enastående Människor på urplay. Himla intressant!Ser på Fråga doktorn. Ätit middag
Har kollat dokumentärer på svtplay idag. Ska spana in urplay nån dag också. Finns ju hur mycket som helst att se