Jag har duschat klart och nu ska jag äta lite kvällsmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åh nu måste jag kolla runt, nu har jag redan lagt en massa noter i den här boken och jag måste vara klar till nästa helg så jag vill inte börja strula nu men för framtiden är det verkligen något att kolla vidare på, jag misstänker att jag kommer att bli tvungen att använda fler E-böcker framöver.
Inte mycket om du frågar mig.
Jag har prackats på en sådan eftersom alla politiker i kommunen har en att läsa handlingar på. De spar massor av pengar på att slippa bekosta porton till alla nämnder och styrelser.
Deet enda som jag kan göra på den är att surfa. Den fungerar inte så som min hjärna och jag kan inte importera dokument via USB utan bara via nätet. Och nät har man ju inte någon annanstans än hemma och i sammanträdeslokalen.
Jag tycker den är jobbig att hantera och föga begriplig. Man måste apple-tänka för att kunna använda den och det gör inte jag. Alls.
Skulle kunna rada upp ett dussin saker jag retar mig på. Men då kommer sannolikt alla applenördar att säga -men du gör ju bara såhär och sådär. Jag har ingen lust att lära mig. Jag vill begripa symboler och menyer direkt utan att behöva kunna "trix och fix"
HahaTänk positivt, du kunde fått en android platta istället som är ännu mer fix och trix med säger hon som har en Samsung. Som jag iofs valde pga storlek (10.5), batteri och att jag kan lägga till ett sd kort. Men spenderat en hel del timmar med att svära över Samsungs jävla bloatware och android i allmänhet.
Va! kan någon annan vinna valet i Ryssland?Är det någon som förvånas över att Putin leder valet i Ryssland?
Var det inte val om putin skulle rida Björn eller Häst på nästa foto?Va! kan någon annan vinna valet i Ryssland?
Det låter inte alls bra. Känns igen ta det lugnt innan det är för sent och det är lättare att repareraFunderar så det snurrar.
Mår inte helt hundra.
Funderar på att ta semester hela påsklovet och se om det känns bättre annars får jag nog sjukskriva mig på deltid.
Är så galet trött jämt, älskar jobbet, det är privat jag tappat orken och suget att leva och göra saker.
Lycka tillSvarar er imorgon @Tora och @Snurrfian för måste lägga mig nu. Första skoldagen imorgon
Sååååååå jävla nervös men det ska gå! Sociala fobin ska jag låsa in i källaren och den kan få sällskap av ångesten
Skulle ha tävlat idag. Livet satte stopp och jag fick avanmäla, följde instruktionerna i meddelandet och smsade. 10 min innanjag skulle ha startat ringer en irriterad och inte särskilt trevlig överdomare och säger att jag måste visa vaccinationsintyg. När jag svarar att jag avanmält tror hon mig inte, men efter lite eletande hittar hon mitt sms. Tänkte det var klart där.
Men nej, då undrar hon hästen verkligen ÄR vaccinerad. Ja för jag kan ju ha avanmält för att jag var uttagen till vaccinationslistan Där blev jag lite irriterad. Så när jag fotade passet och smsade bilderna kan jag ha varit lite skit-dryg och bett dem observera att hästen vaccineras halvårsvis pga internationellt tävlande i annan gren
Om de vill ha in foton på vaccinationsintyget har jag inga problem med det. Men det går ju att göra på olika sätt... Känner väl ingen brinnande lust att tävla där igen, men de är som de är på den klubben.
Svarar er imorgon @Tora och @Snurrfian för måste lägga mig nu. Första skoldagen imorgon
Sååååååå jävla nervös men det ska gå! Sociala fobin ska jag låsa in i källaren och den kan få sällskap av ångesten