Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag letar fortfarande efter någon som skulle kunna hjälpa mig att sälja en häst för pass på svenska sidan.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Någon som vill ha ett hovslagarjobb på svenska sidan?? :)
Lön: 100e till en början och höjs om det sköts. Goda förutsättningar till förlängningar oxå. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag kan ta det imorrn! Där jag är anställd får jag 80 i lön och just nu har hon 45 i reserven :grin: Jag räknar med att bli uppsagd imorrn ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag råkade tappa en anställd idag! :o Hade 91e och har hovslagartjänsten ute för 100. Sålde gödsel efter det, det hade jag ju kunnat gjort igår och fått behålla hovslagaren. :grin: Väntar på att mina grödor ska växa klart bara så kulorna kan rulla in igen. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har som mål att köpa en häst på auktion just nu, men det är inte lätt att hitta en fjording värd att köpa... Vill ju inte köpa vad skit som helst ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du har eyz dressyrcenter va? var i så fall mig du tappade ^^
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha, vad har du gjort av alla pengar då? :p

Jag hade åtminstone en 15000 e fram tills nyligen. Odlade upp 4 stora ängar och tänkte att "nu blir jag snart rik!". Sen fick jag panikköpa en box till mitt ena föl som skulle lekas med och inte hittade en vettig stallplats. Bye bye alla pengar... :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag blev förresten nyfiken på varför du tycker att man ska vänta med att betäcka sitt immortal(+woy)-sto tills hon blivit 25+? Man tappar ju inte lektionsmöjligheter, bara träning och tävling...

Oj, då var jag nog otydlig, jag menade att ska man lägga på tårar ska man vänta tills de är färdigskillade, alltså 25 år, för att få ut högsta möjliga... men då är det ju viktigt att leta rätt på en skillad hingst oxå.

Men betäcka kan man väl när som kan jag tycka.. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Men skillsen på föräldrarna gör väl varken till eller från. Tårarna ger ju avkomman bara 50% extra över det den normalt skulle fått. Eller?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har som mål att köpa en häst på auktion just nu, men det är inte lätt att hitta en fjording värd att köpa... Vill ju inte köpa vad skit som helst ;)

Hittade tillslut ett stoföl med GP 350.94. Det var det bästa som fanns...Nåja nu är hon införlivad i mitt uppfödningsprogram, får se vad det blir av henne!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hojta till när du har det så lägger jag upp en häst till försäljning åt dig. Heter tigerlilja där.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag kan ta det imorrn! Där jag är anställd får jag 80 i lön och just nu har hon 45 i reserven :grin: Jag räknar med att bli uppsagd imorrn ;)

Okidoki!
Jag har reserverat till dig, om jag fick till rätt alias...? :D (Pålle88)
Bara att börja jobba när du kan, den jag har går ut i natt så jag har inte brådis. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp