Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Attans vad den här jäkla ren-jakten har förstört träningen av mina hästar! :devil: Hamnar ju efter hela tiden då jag "jagar" för att få tre vinster per dag och i alla fall kan få minst tre om dagen... :angel: Och det är ju "bara" de bästa av hästarna som lyckas vinna! Och de behöver egentligen inte fler vinster. De behöver skillas lite mer! Sen vill jag ju inte lägga för många åldrandepoäng och annat på "de sämre" hästarna som jag bara ska ha som passhästar och förhoppningsvis för att få in lite kulor till stallet. :idea:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har lagt av med jagandet. Får jag mer renar via kalender/ufo, awesome! Annars får det bli som det blir :)
Fick 5 via ett ymnighetshorn idag, uppe i 126 iaf: bättre än inget alls :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Okidoki!
Jag har reserverat till dig, om jag fick till rätt alias...? :D (Pålle88)
Bara att börja jobba när du kan, den jag har går ut i natt så jag har inte brådis. :)

Nej, nu blir jag ledsen! Jag trodde du missat mig så jag tog ett annat jobb :( Är anställd till den 26, med sämre lön dessutom! Man ska inte ta för givet att alla är lika stora nördar som en själv, bara för att en annan än inloggad tjugo ggr om dan. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Namnförslag eftersökes! Har grymt dålig fantasi :D

Föl efter stoet Fella (Welsh på eng. sidan) Hon har hitintills fått två hingstar som heter Fellow Man och Fighting Fella. Vill ha namn i den andan sas.

Sen bra fjordingnamn på svenska sidan. Har nu Malva som fått stona Rödmalva och Blacka samt hingsten Maximus
Rödmalva har fått hingsten Jack.

Funderar på att köra M-namn på Malva, alt. börja köra efter alfabetet på alla stona. Försöker betäcka de ston som ska betäckas samtidigt.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha!! Jag är ju typ inloggad femtielva gånger per dag på howrse och ibland blir det visst flera timmar åt gången... :angel: (har ju tre konton - på tre olika språk ;) ). Däremot kan jag vara lite dålig på att kolla in på Buke ibland. :(
Men det löser sig, jag kan sätta ut jobbet åt "vem-som-helst" till den 26e så är det bara du tar jobbet när du blir ledig, det är reserverat och klart iaf. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om man avslutar ett konto, försvinner alla saker och hästar bara i det blå då eller? Övertalade en vän att börja spela men hon har tröttnat. Kan iofs sälja på auktion om en dag men resten av grejerna?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Knapplån

Jäsikens, hoppas vi får många renar i luckorna kommande dagar! Jag har 151 och det går ju bara att få 18 renar till från tävlingarna, sen kan man väl kanske hoppas på 4-5 renar till i ufon, jag vill verkligen ha en Snow eller Mist! :banana: Dock vill jag hellre ha en poseidons pack före lusitano (150 vs 200 renar). Hm, man borde få välja själv. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Efter vad jag har förstått så försvinner hästarna, eller ja, det ser väl ut som när man skickat dem till The Haven (uhm, vad är det på svenska? Inte himelen i alla fall). Är det bra hästar vore det ju kanske en idé att hon lade upp dem på auktion, och sända gåva med något värdefullt av sina prylar till dig. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hästarna är sådär halvbra, hon kör paint och hackney. Säger åt henne att lägga ut dem på auktion imorgon, då behöver hon ju inte sköta dem heller!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej precis, det värsta som kan hända är att ingen köper dem men då gör det ju inget om de försvinner heller...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nu kommer jag med mina dumma träningsfrågor här igen... :devil:

På spanska sidan har jag en travare som är fulltränad i trav och dressyr, jag har snabbheten kvar för att få 100 BLUP - den har nu "fastnat" på 93.07. Träningen och ridturerna på snabbheten ger inte längre nåt, hästen har vunnit 38 tävlingar och är nu 10 år 2 mån.
Är det då bara genom lektionerna som jag kan få den att bli "fulltränad" på snabbheten kvar eller har jag missat nåt? :confused:
Den har haft dressyr och trav "fetad" sen den var typ 9 år... :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Får den fortfarande + på snabbhet i tävlingar då? Annars har jag ingen aning :crazy:

Tack för jobbet! :D Hoppas jag blir uppsagd tidigare :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har tur som har 2 färdigtränade hästar, 1 färdig bluppad och Snow vilket innebär att träningen inte påverkas hos mina hästar. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Hur får man egentligen dessa renar?
Jag har 206 stycken... får varje häst max 3 när de vinner?
Jag hade några h.o.p sparade och de gav ju några, men jag tycker ändå jag har väldigt många för jag har inte hittat mer än 2 flygande renar?

Och är klyftan 50 stycken för att få en Snow eller Mist eller får jag mig en Lustiano nu?
Vad är fördelen med en lustiano? Är den hålld ett tag innan alla nya spelare kan välja den som ras?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det verkar som det... Då är det alltså det som felar?? Oj, oj, oj... så snart jag tror att jag kommit på "hur man ska träna" så lär jag mig nåt nytt... :D
TACK!

Och
Du är så välkommen så ! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Hur får man egentligen dessa renar?
Jag har 206 stycken... får varje häst max 3 när de vinner?
Jag hade några h.o.p sparade och de gav ju några, men jag tycker ändå jag har väldigt många för jag har inte hittat mer än 2 flygande renar?

Och är klyftan 50 stycken för att få en Snow eller Mist eller får jag mig en Lustiano nu?
Vad är fördelen med en lustiano? Är den hålld ett tag innan alla nya spelare kan välja den som ras?

Hm... nu har jag 211??:confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Attans vad många renar du har!!! :banana: :bow:

Jag har bara 126 st och har kämpat som tusan för att få ihop dem! :crazy:
Hittar nästan aldrig några UFO'n och de jag ramlar på är det "bara" äpplen och sörp i. Som jag knappt aldrig använder... :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tillägg: Man ska ju "bara" få max 3 renar per dag genom att vinna tävlingar. Inte 3 per häst. Om jag förstått det rätt. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Don't worry, be happy?? ;)
Annars kan du ge några till mig!! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp