Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Har två boxplatser lediga.
En SE och en DO.
Någon som vill ha en plats reserverad?
Kolla in ridcentret här!

Visst har jag gjort en fin presentation! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag kan erbjuda en stallplats i mitt stall just nu. :)
Har tomma just nu men behöver ena själv om nån dag bara.

18 kvm, linbädd, morötter, 25 e.
Den är just nu reserverad på mig men säg till så lägger jag om det. :)
Utökar ständigt mina marker och placerar husdjur i boxarna så fort ekonomin tillåter. :)

Behöver du husdjur eller önskar det i din box kan jag byta plats med en av mina andra hästar så du får en box med kanin!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har en häst som blir utan stall i natt när det uppdateras och de tänker jag inte förlänga eftersom det inte finns morötter i stallet den står nu... :(

Så om det är någon som har morötter och en box ledig så är jag klart intresserad (tills jag får ordning på antalet boxar i mitt eget stall). :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse!

Yes! Morötter finns det gott om!
Antar att du vill ha den stora boxen! ;D

Vet heter du på Howrse? :o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det vet jag inte utan är det aktuellt så flyttar jag en av mina hästar till en tom box utan kanin så har jag en tom box med kanin. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Fel av mig!
Boxen kan inte vara reserverad är den oreserverad kan man flytta hästarna!

MEN kan inte flytta en häst med husdjur till en box utan. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL*

Någon som vill köpa ett Spanskt enhörningssto av mig? Köpte henne spontant men insåg att jag bara kan betäcka ett enhörningssto om dagen (tidsmässigt) och satsar då hellre på min fjording.
Jag vill dock ha några pass för henne.. :angel: Maila i spelet i sådant fall! nixehen heter jag även där.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag fortsätter väl på det här med enhörningssto. ;)

Jag har två enhörningsston som jag funderar på att sälja då jag inte sysslar med varken Akhal-Teke eller Hannoveranare. De har 351.20 i GP och är 2,6 år respektive 1,6 år gamla. Jag känner inte att jag vill "slösa" pass på hästar som jag egentligen inte kommer att kunna satsa på i längden.

Annars, vad tror ni man kan få för dem på privata marknaden?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hade gärna köpt ett enhörningssto från nån av er men har inga pass och har inte råd att köpa heller tyvärr. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag tror jag borde dunka huvudet i väggen eller nåt. Jag är på mål 69, att föda upp en enhörning och har försökt så länge. Fått typ 13 föl men aldrig enhörning. Märkte nu att det är 6.23 och 18.23, jag har hela tiden trott att det var 7.23 och 19.23. :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

såg att Ow har en Dimma i sitt stall - för de som är nyfikna på hur de ska se ut :) de kan tydligen avlas på (bara med Snow verkar det som) och producera Ocean.

äntligen sommar, här ska odlas rovor!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Är rovor att rekommendera framför vete? Har inte kommit underfund med hur man bör odla för att få in så mycket pengar som möjligt...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Rovor lönar sig mest - du får 25 e/rova medans du bara får 1 e/vete.
Säg att du får 400 rovor så får du 10 000 e
Och om du får 3000 vete får du 3000 e
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp