Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag är uta jobb på svenska sidan! Någon som behöver en hovslagare? Jag jobbar för 80e/dag... ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Oj, det var inte dåligt med renar! :D Hur månge HOP har du öppnat? Antalet i dem verkar ju kunna variera, jag har fått mellan 3 och 6 renar i mina (hade ett jäkla flyt igår och fick en extra HOP via uppdrag osv) så det kanske är därför du fått så många? Totalt antal renar från tävlingar är väl idag 60 (3 x 20)...

Har du haft tur och fått x10 renar i varje lucka de senaste dagarna? En del har ju fått 10, en del 3...
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Oj, det var inte dåligt med renar! :D Hur månge HOP har du öppnat? Antalet i dem verkar ju kunna variera, jag har fått mellan 3 och 6 renar i mina (hade ett jäkla flyt igår och fick en extra HOP via uppdrag osv) så det kanske är därför du fått så många? Totalt antal renar från tävlingar är väl idag 60 (3 x 20)...

Har du haft tur och fått x10 renar i varje lucka de senaste dagarna? En del har ju fått 10, en del 3...

3 stycken HOP.
Inga renar i luckorna, utom de där det skulle vara renar ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nä, jag tänkte mer på igråå och i förrgår (?) när alla fick renar men en del fick bara 3 medans andra har fått 10.

Nåja, ingen idé att gräva för mycket i många renar! Jag fick 4 extra pass i samband med att min päls blev godkänd på engelska sidan. Jag klagade INTE. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Är det nån mer än jag som plötsligt har hela howrse på franska? GAAAAH, skulle precis kolla om min häst blev såld ju, och så fattar jag NOLL på sidan!!!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*KL*

Samma här, plötsligt är sidan helt på franska och funkar inte alls som det ska.

Jag som skulle köpa en ny lite stjärna :/
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag är i akut behov av pass på engelska sidan, som om någon tänkt lägga ett pass på något av följande på sin häst skulle jag uppskatta om du ville byta mot passet istället:

* Äpple
* F.Wand
* Wind
* P.Box
* Black Orchid
* Spurs
* H. Shoes

:)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Åh, jag fick också problem med franskan där ett tag! Var sjukt nära att bli överbjuden på värsta fina hingstfölet när jag misslyckades att lägga mitt sista bud typ en halv minut innan auktionen avslutades. Kunde inte alls ladda om sidan! Fick hem honom tillslut (i notepadish version av howrse), men puh, svettigt.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl.. Raderade just mitt spel. Känns lite vemodigt men ändå skönt! Jag tyckte det tog för mycket av min tid. Nu kanske jag hinner jobba lite ;)
Det som känns värst är att jag hade över 200 renar, och ville ha en lusitano. Men strunt samma! Lycka till alla!!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Hur gör man när man vill sälja SM-föremål till andra spelare? Jag hittar ingen sådan funktion, bara "ge bort". :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Man kan inte sälja på det sättet :)
Man får isåfall reservera en häst i Privata Auktioner för samma pris som man kommit överrens om för SM-föremålet och sedan när köpet gått igenom så får man ge föremålet som gåva ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp