Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag har 2 fina connemaror ute till privatförsäljning om nån är intresserad. En hingst och ett sto. Detta gäller den svenska sidan :-)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det är sommar just nu så odla på! :)
Sen vår kan du ju odla morötter och lin.
Lin får du både linblommor som du säljer och linbäddar som du använder i ditt ridcenter. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

såg att Ow har en Dimma i sitt stall - för de som är nyfikna på hur de ska se ut :) de kan tydligen avlas på (bara med Snow verkar det som) och producera Ocean.

äntligen sommar, här ska odlas rovor!

Som jag trodde! :p
Nu vill jag ha en Dimma ännu mer än innan! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Halvt knapplån

Har man växthus lönar det sig mest att odla rovor året om. På engelska sidan går det väl på ett ut med flax och turnips, men linet är väl bara värt 10e på svenska sidan? :)



Ooooh jag VILL VILL VILL ha en Dimma/Mist! :love:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Spelar du på engelska sidan, har en made-to-measure-sadel och behöver pengar - sälj sadeln i shopen för nu får man riktigt mycket för dem!!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Och jag som blev så glad över att du köpte henne ;)

missdragon: Jag hade gärna köpt din AT, och kan betala bra. Men helst inte med pass (förstår m.a.o. om du inte vill sälja till mig ;)).
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Rovor lönar sig mest - du får 25 e/rova medans du bara får 1 e/vete.
Säg att du får 400 rovor så får du 10 000 e
Och om du får 3000 vete får du 3000 e

Kan inte riktigt hålla med där. Odlar man vete får man vetekli som man säljer för 1e styck. Men man får även halm som säljs för 18e styck. Så en skörd vete tjänar man verkligen asmycket på. Dessutom är fröna från vete mer än hälften så billiga som rovförna :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

missdragon: Jag hade gärna köpt din AT, och kan betala bra. Men helst inte med pass (förstår m.a.o. om du inte vill sälja till mig ;)).

Hehe... Jag hade gärna tagit fet med equus om det inte var för det lilla abrett att jag precis spenderade mina sista pass på ett Hera-paket till mitt full-blupade sto som jag precis betäckte! :devil: Har inte tänkt köpa fler pass förens det kommer bra erbjudanden med "extra prylar" när man handlar. Tycker det är dyrt och snålt som det är med pass och vill gärna ha lite extra om jag nu ska lägga pengarna på det. :grin:

Och varför skulle jag inte vilja sälja till dig??? :o

Men du kanske har förslag på vad jag ska ta för henne?? :idea::bow: Tänkte nästan slänga ut båda på privata marknaden och se om det är någon som nappar. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag vill oxå ha en Dimma/Mist!!
drool.gif
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jaaa! Jag vill helst ha på engelska sidan (där har jag flest renar också). Hoppas bara att det räcker med under 200 renar för en Mist. :(

Och så hoppas jag på bra erbjudanden vid passköp till jul. :banana: Typ en Mist. :angel:

På svenska sidan är jag desperat efter ÅP, har kikat i butiken säker femtio gånger idag utan att det funnits en enda. Gaaah, håller på att bluppa mitt nya sto och har efter mycket om och men vunnit alla tävlingar. Nääästan så jag överväger att köpa 10 ÅP för pass.:eek::crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Niiiiiiice :D

Satte ut mina akhal tekéer för 1000e auktion styck. Auktionerna slutade på 6001e och 1314e.
Det lönar sig kanske att köpa billiga ston, träna de i sina bästa egenskaper och sen sälja :3
(Köpte den som gick för 6k för 512e förra månaden)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Börjar bli väldigt trött på mina enhörningar. Har nu gjort 8 försök att få ett enhörningsföl, men nej då, inga horn alls. Har gjort av med nästan alla åldrandepoäng jag haft på stoet. Snart börjar hon bli gammal också.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Oooh, fick just tag på en renrasig spansk häst - hingst med gp som hamnar på över 386 efter lekar! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jaaa! Jag vill helst ha på engelska sidan (där har jag flest renar också). Hoppas bara att det räcker med under 200 renar för en Mist. :(

Och så hoppas jag på bra erbjudanden vid passköp till jul. :banana: Typ en Mist. :angel:

På svenska sidan är jag desperat efter ÅP, har kikat i butiken säker femtio gånger idag utan att det funnits en enda. Gaaah, håller på att bluppa mitt nya sto och har efter mycket om och men vunnit alla tävlingar. Nääästan så jag överväger att köpa 10 ÅP för pass.:eek::crazy:

Åp? Vad är det??:confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

När man skriver de engelska förkortningarna är det flera som inte förstår, när jag nu börjat med de svenska förkortningarna kommer du och inte förstår... ;)

Åldrandepoäng. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

När man skriver de engelska förkortningarna är det flera som inte förstår, när jag nu börjat med de svenska förkortningarna kommer du och inte förstår... ;)

Åldrandepoäng. :D

Haha, men åååå... jag kolla BM jag och fattade inget :rofl:

Är de oxå begränsade?

Jag bidrar med 1 iallafall ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kan någon vara snäll ocj skicka mig ett äpple på svenska sidan och så behöver jag någon som kan köpa häst för ett pass, så kan jag köpa en av dig så du får passet tillbaka :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp