Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej men! Var hon din? :eek:

Nu får jag dåligt samvete... kanske får behålla henne i allafall då.. om jag kan hitta någon som har en hingst att betäcka med... *hmm*

Och jag som blev så glad över att du köpte henne ;)

missdragon: Jag hade gärna köpt din AT, och kan betala bra. Men helst inte med pass (förstår m.a.o. om du inte vill sälja till mig ;)).
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha, det är lugnt :D Hon bara kostade pengar, tycker inte om den rasen ens i verkligheten (halshugg mig inte!)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Gah, blir galen!
Har ett uppdrag där jag ska ha 14000E.
Och jag är lika duktig på att spendera mina pengar där som i verkligheten.
Någon vänlig själ som vill hjälpa mig?
t.ex köpa en häst för summan och sedan sälja tillbaks för samma? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon som vill byta SM-föremål?
Har två pandoras-ask som jag gääärna byter!
Även en sjöhäst!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Bland mejlen!
Går att välja bland "Min inkorg", "Min utkorg", "Min svarta lista" och "Min anteckningsbok"!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Överallt kan du inte riktigt ha letat... ;)
Men jag hade oxå lite svårt att hitta den första gången, känner inte att jag ens behöver funktionen nu heller... :p

Men se den här bilden om du inte hittat den än så kanske det blir lite lättare:
anteckningsblocket.gif


Hoppas det löste sig. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

:D
Tänkte sprida lite äppelglädje, så här i juletider..
Jag har en otrolig förmåga att få äpplen av ufona :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Ursäkta, men tråden är så lång att jag orkar inte leta upp den senaste uppdaterade listan på allas användarnamn :o men iaf, jag är helt ny på svenska Howrse och jag tyckte att det var så segt när åldringspoängen tog slut så jag registrerade mig på den engelska och tyska också. :D Jag heter:

Svenska: Mjauen
Engelska: JeZ
Tyska: Foo Fighters

Haha, jag förstod inte riktigt att man kunde heta samma i de olika versionerna, trodde att allt var samma spel först men men...

Nu känns det som att jag inte fattar så mycket. Jag tränar, tävlar och avlar på mina hästar men jag gör ju inga stora framsteg direkt, men det kanske man inte kan göra när man är såpass ny? Målen eller uppdragen har jag hittat, men nu har jag kommit dit att jag måste vänta tills jag har fler anslutningsdagar. Det är väl bara att vänta då eller?

Känns sjukt beroendeframkallande trots att jag inte har kommit någonstans än! Hur kommer det då att bli sen... :D

Har ni kanske några bra tips till en ny? Haha, jag har ändå varit på den svenska i sex dagar eller nåt sånt nu och först IDAG hittade jag julkalendern! :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp