Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

namn, sv, eng? :)


och neeeeeej - klickade på fel häst, skulle klicka på Dimma, men fick tydligen hjärnsläpp då jag tog Snow istället! :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Hur är det nu?
Har för närvarande 97 renar.
Hade inte tackat nej till en Lusitano. Går det fortfarande att hitta renar?

Och detta med special-erbjudandet där man man få Dimma, gör mig riktigt förvirrad.
Ena stället står det:
1zzg6rs.png


Och andra:
mwtbp4.png


Vilket är det som gäller?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse!

vet faktikst inte, återstår att se imorrn när man vinner en tävling. (behöver 5 renar till för lusitano!) Kanske hinner jag hämta en innan 1:a januari.

180 renar för Lusitano
147 renar för Dimma/Snow (verkar som det är slut på Dimma dock via kalendern)


edit1: erm.. ser inget fel på dem erbjudanden? Är för trött kanske, vad syftar du på?

edit2: fick just en ren ufo på 4st, så det verkar som det går att få renar fortfarande :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

vet faktikst inte, återstår att se imorrn när man vinner en tävling. (behöver 5 renar till för lusitano!) Kanske hinner jag hämta en innan 1:a januari.

180 renar för Lusitano
147 renar för Dimma/Snow (verkar som det är slut på Dimma dock via kalendern)


erm.. ser inget fel på dem erbjudanden? Är för trött kanske, vad syftar du på?

Jag tror hon undrar om det gäller när man köper 10 pass som i första erbjudandet eller 30 som i andra..
På engelska gäller det iallafall 30 pass.

Tycker det är ganska ruttet gjort faktiskt, folk har samlat renar o hoppas på en divine och sen vips så kan man köpa dem för pengar om man har pengar att lägga på spelet.. :grin:
Och nu finns det redan massor av Mist på det engelska..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag funderar över detta med lustiano och det bra med att köpa 1 sådan kontra 3 poseidonspack...

Vad tycker ni?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hm... nu har jag kollat runt lite och räknat ut att renarna kommer tillbaka och kan alltså sickas iväg igen innan första januari, så jag kan då både få en lustiano och mina poseidon pack, fast det tar massa tid dock :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Den engelska versionen krånglar asmycket för mig.
Utrustar hästarna stup i ett och ändå har de ingenting.
Har fått massor med renar på kalendern men ändå har jag bara tre.

Den svenska fungerar mycket bättre
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja det är rätt trist att de ger Dimma i gåva vid passköp även om det inte är helt oväntat. Sen tycker jag det krävs horribelt massa renar på engelska sidan jämfört med svenska för att då en gudomlig/divine. På engelska sidan hade jag lite fler renar än på svenska sidan (lite över 200) men är ju ändå bara halvvägs till en medan jag på svenska sidan utan problem kan plocka hem en trots att jag satsat mer på engelska sidan med öppnande av HOP och garanterat vunnit alla tre vinster varje dag, vilket jag nog inte gjort alla gånger på svenska. Betydligt fler ren-ufon har jag plockat där också. Det borde liksom löna sig för arbetet.... :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

För mig är det tvärt om. En period gick det knappt att anmäla till tävlingar på svenska sidan medan den engelska alltid flyter på. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Fy vad besviken jag blev!! Både Dimma och Snow är slut sen länge :( Och jag tänker inte lägga 345:- på att köpa Dimma för pass :mad:

Har skickat efter en Lusitano iaf, får väl se hur kul den är.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja det är rätt trist att de ger Dimma i gåva vid passköp även om det inte är helt oväntat. Sen tycker jag det krävs horribelt massa renar på engelska sidan jämfört med svenska för att då en gudomlig/divine. På engelska sidan hade jag lite fler renar än på svenska sidan (lite över 200) men är ju ändå bara halvvägs till en medan jag på svenska sidan utan problem kan plocka hem en trots att jag satsat mer på engelska sidan med öppnande av HOP och garanterat vunnit alla tre vinster varje dag, vilket jag nog inte gjort alla gånger på svenska. Betydligt fler ren-ufon har jag plockat där också. Det borde liksom löna sig för arbetet.... :grin:

Riktigt taskigt, för de som fått ihop alla dessa renar som behövs har ju köpt både spelet och h.o.ps :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Åh! Grattis!
Jag gav upp mitt ren-letande och fick nöja mig med Poseidon-paketet x2.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 426
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp