Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Aww, tack!

Skickade ett äpple men har tyvärr ingen skräphäst för tillfället så jag kan inte hjälpa dig med pass-köpet.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kan någon vara snäll ocj skicka mig ett äpple på svenska sidan och så behöver jag någon som kan köpa häst för ett pass, så kan jag köpa en av dig så du får passet tillbaka :)

Sry! Jag har inga pass kvar... :(
Hoppas på nya erbjudanden snarast! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja, det var ju nån (i tråden?) som gjorde en uträkning och vete är mycket mer ekonomiskt att odla.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag satte ut mitt enhörningssto för 3 pass och 1000 e tror jag, det gick ganska fort att få henne såld.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nu har mina små fölisar kommit oxå! :D

Franska travare, hingstar
Från födseln: färdigheter 106.93, GP 350.15 (kommer få 351.35 efter lekar!)

Ganska nöjd är jag allt! :bump:

En är iaf till salu om någon är intresserad :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jaaa! Jag vill helst ha på engelska sidan (där har jag flest renar också). Hoppas bara att det räcker med under 200 renar för en Mist. :(

Och så hoppas jag på bra erbjudanden vid passköp till jul. :banana: Typ en Mist. :angel:

Gah! Jag har "bara" 138 renar, på svenska sidan, drygt 90 på engelska och nästan 120 på spanska. Och på spanska sidan har jag inte ens försökt att få några! :eek: Har fått MASSOR av UFO'n med renar där. Vill ju hellre ha på svenska, där jag knappt får UFO'n alls. :cry:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Finns det nån som har ett enhörningssto till övers som kan tänka sig att sälja väldigt billigt (inga pass) till mig på engelska sidan?:angel: Har kommit till det målet nu och jag tycks ha otur vad gäller auktioner xD
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Stryk det förresten nu lyckades jag vinna en auktion bara för det :p
Sköter man enhörningar som alla andra hästar eller ska man tänka på nåt speciellt?:laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

En liten svart mustang blev det - och direkt kom det nån (auktionsförlorare troligtvis) och vill jag ska sälja henne :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

På tal om vad grödor ger i vinst.. Jag har hållit lite lista på senare tid, jag klistrar in den här i det skick den finns i... :p Om någon orkar kanske någon kan fixa till den lite och fylla på med egna värden när ni skördar, så kan vi få ett schysst medelvärde per tunnland för alla grödor sen!

LIN

Inköp: 250x4=1000
5232 E vinst / 2 tunnland
(2616E / tunnland)

10880 E vinst / 7 tunnland (5+2) (Linbädd ej inkluderat)
(1554.3 E / tunnland)



LINBÄDD

8160 vinst / 7 tunnland (Lin ej inkluderat)
(1165.7 / tunnland)



KORN

Inköp: 2x150=300
500 E inkomst / tunnland



ROVOR
5275 E vinst / tunnland

63150 E vinst / 12 tunnland
5262,5E/tunnland

5025 E / 1 tunnland

77 650 E / 15 tunnland

11 175 E / 2 tunnland

10 850 / växthus



ÄPPLE

1911 E / 2 tunnland UTAN
955,5 / tunnland GÖDNINGSMEDEL



"vinst" är vad jag fått för skörden, utan avdragna omkostnader.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Okej, gjorde om listan själv nu när jag precis kunnat skörda en ny omgång korn. (glömmer alltid bort att jag är kraftigt efter i tid så jag sitter alltid här och har monologer för mig själv "mitt i natten", känns det som... :p )


LIN

3216 E / tunnland (Linbädd inkluderat)
1554 E / tunnland



LINBÄDD

1166 E / tunnland



KORN

900 E / tunnland

469 E / tunnland



ROVOR
5275 E / tunnland

5263 E / tunnland

5025 E / tunnland

5177 E / tunnland

5588 E / tunnland

10 850 E / växthus



ÄPPLE

955,5 / tunnland
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Skördade just en äng med lin (som fått 10% skördebortfall pga storm).
8096kg lin(frö) blev det och 607kg strö.
linfröet såldes för 1e/kg = 8096e
linströet har ett pris på 10e/kg så det skulle med andra ord bli = 6070e om jag sålde det och sammanlagt: 14166e
Inte illa för 250e/utsäde :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp