Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag tycker absolut att man kan kastrera om man inte har en hingst som är i absoluta toppen av sin ras. :) Hästen får ju bonus av det och ingen kommer ändå vilja betäcka med hingsten. ;)

Och nej, föräldrarna påverkas inte av vad fölen gör.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Sitter och är en smula förvirrad över en auktion. Funderar på om det är fusk eller bara idioti som ligger bakom det hela...
Det är en häst med GP: 349.63, renrasig, positiv blup, hingst. 2 dagar kvar av auktionen. Högsta bud 8000e. Antal lagda bud: 63 :confused:

Sen undrar jag... Är det meningen att Akhal Tekéerna ska vara kassa i sina bästa egenskaper? :crazy: Eller har jag bara otur. Två av tre har under 41 färdigheter i hoppning, resten ser ut att bli skit det med. Värt att sälja dem tro?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har sett väldigt många konstiga auktioner titt som tätt (finns en ute nu en hannovenare på GP 348 - 9000e som högst hittills) dock inte lika många bud på den, men tror det är många som inte är så involverad i genetik och avel - eller förstår sig på det (tänker mest på de yngre spelarna), och budar på den de tycker ser bra ut. *shrugs*.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

jag är nästan säker på att det är fusk det handlar om, för är de så korkade så skulle de inte ha så mycket e att göra av med.

en annan fråga, kan man så grödor på våren och skörda dem på sommaren? eller måste man avvakta och så precis i början av varje period så man skördar när grödan ska sås. Hoppas ni förstår vad jag menar.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Sen undrar jag... Är det meningen att Akhal Tekéerna ska vara kassa i sina bästa egenskaper? :crazy: Eller har jag bara otur. Två av tre har under 41 färdigheter i hoppning, resten ser ut att bli skit det med. Värt att sälja dem tro?

Hm, så blir inte mina hästar :confused: Min ena har 78 i hoppning (sämsta bästa egenskapen :p). Den som är sämst på hoppning har åtminstone 75. Vad har du föräldrar till hästen egentligen? ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag fick också bara tre på engelska sidan, hoppas på tio på svenska sidan då för där har jag inte lika många. :D

Angående akal tekéerna - pratar ni om samma saker, dvs färdigheter, inte GP?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag pratar om färdigheterna iaf :)

Funderar på om antalet renar i luckan baseras på hur många renar man har sen innan? "Min sambo" har typ 30 och jag 132...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag blev förresten nyfiken på varför du tycker att man ska vänta med att betäcka sitt immortal(+woy)-sto tills hon blivit 25+? Man tappar ju inte lektionsmöjligheter, bara träning och tävling...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nån vänlig själ som vill köpa en häst för ett pass av mig? Så kan jag köpa tillbaka den eller en annan för ett pass bara så jag får klart det uppdraget :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nån vänlig själ som vill köpa en häst för ett pass av mig? Så kan jag köpa tillbaka den eller en annan för ett pass bara så jag får klart det uppdraget :laugh:

Jag är också på det uppdraget så jag gör det gärna om du gör det samma för mig.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Åh nej på engelska, så typiskt xD Startade ju om mitt svenska så jag har inte kommit så långt ännu där:p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag kan hjälpa dig på engelska sidan, reservera en till mig (eyzgul) så lägger jag upp en till dig så snart jag köpt din! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp