Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Någon här som föder upp hannoveranare på svenska sidan som skulle vilja hamna högst på gp-rankingen?
Jag funderar på att lägga av/trappa ner...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag föder upp hannoveranare med målet hög GP. Har dock långt kvar till toppen och har inte tänkt använda mängder av pass, gör mest så gott jag kan ändå.

Har du tröttnat?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det tar för mycket tid, jag är typ beroende ;) Jag måste lägga av lite. Tänkte behålla 2-3 hästar. Och köra lite mer ridcenterinriktat.
Min hästar har överlag högst gp av hannoveranarna.
Om du "får" mina hästar, får jag köpa någon fölis av dig emellanåt då för inte så mycket stålar?
(jag heter Dowella på spelet)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Blanda? Menar du att du ska korsa raser? Eller ras att "spela" med?

Jag bytte just bort de där träliga spanjorerna och hittade ett sto som ligger 0,4 i GP efter 10:e placeringen för rasen. :D

Menar renrasig, men som kommer stå i mina stallar liksom shettis och spanjorerna. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har just köpt mig en tjusig gråbrun skäck painthorse! Han är så söt! :love:

Nu ska man bara få tag på ett sto med så småningom. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Aha du menade så. Jag är imponerad av er som orkar köra på med olika raser, jag har nog med en att åldra och avla och sälja och dona. :o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

att hitta bra shettishingstar till mitt sto är svårt :( Tycker jag mestadels ser samma hingstar som är ute, eller så är deras gp och blup på minus. Verkar som jag för börja med inavel - å andra sidan verkar dem flesta hästarna vara släkt med varandra redan, men hade gärna sluppit det.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag går hemma arbetslös så måste ju ha något att lägga dagarna på. :p
Dessutom satsar jag nu att hålla ner avelsmaterial till några bra ston och någon bra hingst av varje ras - resten säljer jag. :)

Ces - gör som jag och ta kontakt med uppfödare som har bra hästar.
Vad vill du ha för GP på hingstarna jag har en hingst som GP 352,26 men inte bluppad än då han bara är ca 3 år. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

det är helt ok GP :) Det stoet som är redo har dock "bara" 351.91: hennes föl har ett GP på 353.34 :D (dock inte bluppad än) som ska bli mitt framtida avelssto ^^ Får se till att fråga runt lite om inte annat. :)


Det var väl som 17.. fått 4st skräddarsydda sadlar bara denna veckan.. så nu har jag 5st på lagret... hade hellre velat ha renar dock! :P
 
Sv: Vi spelar Howrse!

99 här - vet faktiskt inte vad jag vill ha.. Dimma vore kul, men tror det är rätt omöjligt att få ihop ytterliggare 100+ renar på en vecka. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha, jag har elva renar!
Får inga renar! Tror inte att Howrse tycker om mig! :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Förlåt, men allt under 350 är väldigt kasst. Som nån uttryckte sig tidigare i tråden - hästar under 350 är knappt värda att hålla vid liv :cool: Men med lite lekar så blir hon åtminstone helt okey!

Hahaha! Underbart! :p
Är helt ny, därför jag frågade, haha.
Vad är högsta man kan få?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Någon som skulle vilja skicka mig ett äpple?
tigerlilja heter jag. (svenska versionen)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det tar för mycket tid, jag är typ beroende ;) Jag måste lägga av lite. Tänkte behålla 2-3 hästar. Och köra lite mer ridcenterinriktat.
Min hästar har överlag högst gp av hannoveranarna.
Om du "får" mina hästar, får jag köpa någon fölis av dig emellanåt då för inte så mycket stålar?
(jag heter Dowella på spelet)

Har funderat lite och inser att det nog blir för mycket för mig med så många nya hästar. Man ska ju trots allt hinna med lite annat om dagarna. Någon skulle jag gärna köpa men det får i sådana fall räcka så.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag föder upp hannoveranare med målet hög GP. Har dock långt kvar till toppen och har inte tänkt använda mängder av pass, gör mest så gott jag kan ändå.

Har du tröttnat?


Jag köper jätte gärna några, men har inte mycket pengar. Hur mycket har du tänkt dig?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp