Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Apropå det här med att sälja enhörningar... Vad kan man begära för dem? På privata marknaden?
Sett att folk tar 500 + pass (4-10 pass)/häst. Vad är rimligt?
Mitt Akhal-Teke-sto har 351.2 i GP efter lekarna och jag hoppas att min Hannoveranare hamnar där oxå när jag "lekt klart" med henne.

Skulle vilja byta ut mina mot fransk travare och/eller welsh (om jag kan slitas från dem :love:).
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Funderar på vad man ska blanda in för tredje ras, både shettis och PRE är populära raser där det är svårt att få upp GP i toppen.

Har ni nån idé? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Grattis Western_Ivy för din 5:e plats på julfrågesporten! :banana:

Du måste berätta vad du får i pris sen! :D



KL

Vad tror ni att det är i julkalendern den 25:e? Det mest värdefulla vi fått hittills är väl den där longerlinan (det är vad som är värt mest equus iaf) förrutom 20 renar, men renar vore väl lite tråkigt även om det såklart är bättre ju fler man har. :p

Jag hoppas det är något riktigt bra, typ Nyx pack men det är nog att hoppas för mycket. Morfeus armar kanske?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Blanda? Menar du att du ska korsa raser? Eller ras att "spela" med?

Jag bytte just bort de där träliga spanjorerna och hittade ett sto som ligger 0,4 i GP efter 10:e placeringen för rasen. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Grattis Western_Ivy för din 5:e plats på julfrågesporten! :banana:

Du måste berätta vad du får i pris sen! :D

Jag såg oxå det för en stund sedan!!
Grattis Western_Ivy!! :bump:

Tror att det var renar i pris??

KL

Vad tror ni att det är i julkalendern den 25:e? Det mest värdefulla vi fått hittills är väl den där longerlinan (det är vad som är värt mest equus iaf) förrutom 20 renar, men renar vore väl lite tråkigt även om det såklart är bättre ju fler man har. :p

Jag hoppas det är något riktigt bra, typ Nyx pack men det är nog att hoppas för mycket. Morfeus armar kanske?

Ja, en Nyx pack vore inte helt fel!! :love: En Morfeus vore ju inte heller helt fel, eller en Hera pack... :angel:
Eller bara ett gäng pass skulle jag inte heller tacka nej till... :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja pass vore inte dumt. Det kan vi få den 24:e och valfri masspass-pack den 25:e. :D

Har ni koll på hur dessa prylar från nordpolen fördelas. Säg att jag har 200 renar när det är dags. Kommer jag garanterat få en lusitano då eller kan jag lika gärna få en grej som är värd 150 eller 100 renar?

Jag är faktiskt inte speciellt sugen på en lusitano, vill hellre ha en ny divine/gudomlig och gärna posiedons pack. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har föreställt mig att man får välja... Men det kanske bara är mina önskedrömmar... :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hon ligger ute till försäljning, betäckt enligt konstens alla regler också! ;)

:love: Synd bara att jag inte har så mkt pass kvar... :angel:

Och apropå frågesporten: Gå in under Forum --> Händelser så finns den där. ;)
Det var attans så synd att man inte såg det i tid, för frågorna var ju inte speciellt svåra. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Tihi för ögonblicket har min Fjordhingst högsta GPn av de 100bluppade som erbjuder betäckning på svenska sidan :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Spännande, jag har precis köpt mig ett fjordsto så då kanske våra gulingar får en fin liten avkomma framöver. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det kan de absolut:laugh: Lite extra roligt att han hade högst gp efter som han är en founder, startade om kontot för ett tag sen och började om med Fjording istället för Akhal-tekes :D

Men det är grymt svårt att få tag på bra fjordsto på auktionerna tycker jag, eller så är jag bara dålig på att passa sluttiderna xD
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag hittade en i privata försäljningen som faktiskt inte hade 0 medfödda skills ;), hon låg ute för ett pass men jag förhandlade mig till ett bra pris utan pass. Ska bli kul. :)


Jag vill inte förringa ditt arbete men det är ju ett tecken på att det inte är någon hets kring fjordingarna i alla fall. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Eller så vill folk bara inte dela med sig med tanke på att jag ändå tycker de verkar gå åt på auktionen :p Men det var lite därför jag bytte ras - för att utan pass ha en något större chans att hänga med i toppen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp