Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag skulle behöva en ny vän på svenska sidan (Jazz't) så om det är någon som inte har mig som vän så skulle jag bli glad för en (eller flera!) till. :bump: :bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Har ni märkt vad jag har märkt?
Snow har börjat kunna erbjuda betäckningar men bevisligen inte till vanliga ston, kan det vara så att han är redo för Dimmas ankomst?!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du vill inte ha en IH då, jag råkade avla på mitt sto men sen har jag inte orkat göra något med avkomman (sålde den andra tvillingen). Bara en stjärna efter eliten, 900 GP och tårar för bra ibs... :angel:

Jo, men det beror på vad du vill ha för den, fö just nu har jag shoppat loss ganska duktigt o har lite dåligt med Equus... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Är det inte fånigt att man kan bli så stolt över sina hästar i ett spel? ^^

Såg precis att ett av mina stoföl sålts i natt och gick i vanlig ordning in och kikade vart hon hamnat. På sin sida skriver då den nya ägaren att min lilla fölis ska bli grundstommen i hennes nya avelsgren. DÅ blir man stolt och varm och lite mer stolt. (och lite mallig på det!) :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha, ja det är nästan löjligt vad man fäster sig vid dom :p

Är så stolt över min senaste uppfödning som efter lekar har 355,38 i GP :banana:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hej! Jag försökte lägga till dig som vän men jag hittar inte dig. Lägg gärna till mig: Lily84
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Grattis till fina framgångar Snyggve och Nixehen! :banana:

Jag kan bara säga att jag håller med er, stolthet över lite ettor och nollor i cyberspace... Även om jag inte kommit så långt i spelet ännu. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Sådär då, nu är mitt köp av POC klart, det kanske du såg? När jag loggade in tidigare så kollade jag på min inkomst och blev skapligt fundersam, det låg lixom minst 10'000 mindre än jag trodde. :D Förklaringen såg jag "på kontoret" sen. :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag hittade ett ok sto som redan var till salu. Glömde skriva ut att jag inte letade längre. :o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Går ganska bra för mig nu!
Föddes precis ett underbart litet spanskt sto hos mig! 349.55 i GP, det är ganska bra, va?
Skulle gärna vilja sälja henne, har även ett svart welshsto och en liten shettishingst jag gärna blir av med!

Någon som vill avla med en välmeriterad arabhingst (350 GP/369.41 Färdigheter/87.94 BLUP) eller en hyfsat välmeriterad svart hannoveraner (350.12 GP/323.91 Färdigheter/64.44 BLUP)?

Lägg till mig som vän också! Heter malice på svenska sidan!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

lägger ner mitt konto på engelska sidan, någon som vill köpa Spanska hästar billigt så hör av er :) först till kvarn..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Inte så intresserad av hästarna men man kanska kan få tigga någon eventuellt användbar gåva (dvs BMI)? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu håller jag på och blupar min andra häst och undrar nu hur man lättast vinner de där 20 tävlingarna som man behöver för att han så småningom ska bli 100%???

Är det förresten nån annan här inne som avlar Connemaror?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp