Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo det är precis det som gnager, vet att jag borde sätta ut i stort sett alla föl utom de 5 bästa på auktionen. Blir nog så, för inte ska internet gå före det riktiga livet inte, jag har lovat mig att det bara är FB som får gå så långt! :D

Du har inte lust att ta en snabbkik på mina hästar och se vilka ynglingar som borde få en ny ägare? :D:D
Jag ska också sätta mig o räkna, men man blir lätt hemmablind även på dataspel! :angel: ;)

Tja du, hanos eliten är uppe på 36 stjärnor.. 28-31 är ju okey och där vi vanliga befinner oss och de man fortfarande får lite pengar för att föda upp..

Det är ju det som är det tråkiga med detta spelet, de som ligger elit ligger så otroligt långt före så det finns ingen chans att komma ikapp utan massor av riktiga pengar och heltidsgöra...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Mjaa jag vet, det är sådär roligt! :cool:
Så egentligen borde jag ju kasta alla hästarna i papperskorgen och börja om på nytt med det nya stoet, kul eller inte! :grin:

Får väl ha några skogsmullar kvar.. :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hä-hä, fick precis sålt mitt senaste föl för 10k equus! Yays!

Vad fanns i gårdagens julkalenderlucka (13e)? Inte lätt att vara 8 timmar efter i tid.. :P
 
Sv: Vi spelar Howrse!

tills hon är 25 år, då får hon inte högre skills och sen avla henne med skillers och använda tårar... och sen sälja dem dyrt... tex en till mig :D
Men det är ju jag det, som gillar skillers ;)

Du vill inte ha en IH då, jag råkade avla på mitt sto men sen har jag inte orkat göra något med avkomman (sålde den andra tvillingen). Bara en stjärna efter eliten, 900 GP och tårar för bra ibs... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag har alltid trott att när man tävlar så betalar man den summan som står på tävlingen t.ex. 109equus. Är det inte så??
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det trodde jag också jättelänge. ;) Men nej, det kostar ingenting att tävla, summan som står där är den totala vinstpotten som delas på de fem deltagarna. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Aha, hihi där ser man! O Jag som har undvikit de "dyraste" hela tiden, haha.. då kan man anmäla sig till de oxå, hihi. Tack för svaret :-)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

jag har en fråga, varför får man inte diskutera karma på deras forum. och hur gör jag för att få upp min karma?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag vet inte varför man inte får diskuter karma, generellt har de rätt fångia forumsregler tycker jag.

Karma kan du läsa om under profil -> mitt konto -> min karma
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*halv kl*

Jag håller på med Mål nr. 30; Nå 2 Karmapoäng.

Och nu är det såhär att jag har 2 karmapoäng, men det går inte att slutföra målet.
What to do? Blir frustreeerad!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Logga ut och logga in igen :) Funkar för mig när valideraknappen inte dyker upp trots uppfyllt mål.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har en över, har reserverat den åt mig själv, men mina hästar är inte flyttbara än på ett par dagar. Stall Vilhelmina, morötter, bördiga ängar, största boxarna och linbädd. Vad heter du, så kan jag reservera?
Dea heter jag :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Sådärja, nu har jag gått plus på enhörningarna trots allt. :d Jag lade ut mitt enhörnigsföl som jag åldrat upp till 2år och 4 månader för 70'000, fick ett mail med bud på 5000 och en fertility wand :grin:, en timme senare är det någon som köpt för 70k. Det var sååå värt de där 5 APen jag lade på henne idag. :D

Jag funderar på att byta ras på svenska sidan, någon som har ett fjordsto till salu?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Grattis till framgången idag! :-)

Jag har en fråga till vem som än kan svara på den... nu har jag fått alla "färdigheterna" fetmarkerade på mitt sto o hon är blupad till 70%. Hur gör jag nu för att komma upp till 100%? Är det att tävla som gäller eller? Tävlar redan mycket med henne men det är kanske bara till att fortsätta...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Är färdigheterna fetmarkerade så saknas antingen 20 vinster i valfria grenar eller så är hon inte 10 år än :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jaha så man måste ha 20 vinster. Aha då är det de som saknas då.. blupen har stannat på 75% nu. Alla "färdigheterna" är fetmarkerade och hon får inte mer av tävling eller träning. Hon är över 10 år.

Tack för svaret förresten! :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp