Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har jag lagt ut en vänförfrågan till dig. :) Lägg ut hästen du så lägger jag ett bud på den så snart jag vet ras, kön och färg. Gärna namn också så det blir lättare att hitta den. :D


Volvobruden - du hade ju satt ut hästen till för lågt pris! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har jag lagt ut en vänförfrågan till dig. :) Lägg ut hästen du så lägger jag ett bud på den så snart jag vet ras, kön och färg. Gärna namn också så det blir lättare att hitta den. :D


Volvobruden - du hade ju satt ut hästen till för lågt pris! :p

Du hittar den lättast genom att gå till hennes sida och klicka på hästar till slu knappen :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har jag satt ut en rejäl korsning vid namn: Śιєяяα☃ of pink hearts. Tog lägst antal dagar (3). :)
Ska jag bara skicka över molntappen i present nu eller hur vill du ha det? :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Acceptera min vänförfrågan (deheex) så skickar jag ett :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

BAJS! Stressade med att stalla in mina föl i ridcenter idag innan spelet skulle uppdateras. Tror ni inte jag stallar in ALLA i riktiga skitcenter!? Inte ens morötter har de. Suck :( Mina fina hästar! Så förstört allt känns nu. Blä. *whine whine*

Oh, förresten, vad fanns i julkalendern igår, den 10e? Missade luckan. Molntapp som ni pratat om?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

kan någon skicka mig ett äpple på svenska sidan? :bow:

vad man kan vara snurrig ibland då.. antingen glömmer jag mata hästen när jag lagt den, eller så matar jag den för mycket genom att gå ut på ängen igen, argh!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl
Har börjat spela efter ha läst detta forum, ville prova på det ett par dagar innan jag gav mig till känna. Har nu spelat i 11 dagar och tycker det börjar det bli riktigt roligt. Men har fortfarande massor av frågor. Har läst igenom hela manualen och nästan alla sidor här.

Jag heter Vralen.

några små tips till nybörjare.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Bida din tid och spendera inte alla equus på en gång, ha inte för bråttom att avla. Det är mina tips, en nybörjar till en annan. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nån som vill jobba hos mig?
Behöver en stalldräng till och börja med.
Betalar 40 equus till att börja med :)
Är på den svenska versionen, sök på Stall Ninyaa:)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*Lånar knapp*

Hej hej! Tänkte presentera mig... jag spelade ett tag på den engelska versionen och nu har jag precis börjat på den svenska. Har varit medlem i 4 dar nu och jag heter Lily84. Jag föder upp Connemaror just nu :-).
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Det är ingen av de närvarande som lyckats få sig ett welsh enhörningsto?
Och vore intresserad av byte, parning eller något efter överenskommelse.

Jag har en hingst av detsamma över om någon vore intresserad dessutom.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

är nu på målet att sälja en häst för minst ett pass - någon som har lust att köpa min lilla shettishingst? Köper naturligtvis tillbaka för samma pris om så önskas :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

:eek: Jag fick ett 5:e element på svenska sidan i julkalendern idag! Jag som trodde det var samma gåvor på alla versioner. Vad har ni andra fått idag?

Jag fick alltså POC på engelska sidan.


Jag fick 5:e element på engelska sidan och sen lite senare i ett UFO fick jag Piece of Cloud :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp